Keltern Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 sitter å leter etter tutorials på nettet, til photoshop vel å merke! jeg sitter å tegner planeter, men så har jeg lyst til å lage krater (les nedslagskrater), slike som det er så mange av på månen vettu! selv finner jeg ikke noe slikt, så jeg lurte på om noen av dere kanskje visste råd?
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Tips 1: Google. Noko slikt som photoshop tutorial crater moon. har ikkje prøvd sjølv, so ingen garantiar. Tips 2: Fyrste posten i Den stor Photoshop-tråden. Ei lang liste med tutorialsider.
Keltern Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 ja, tror du ikke jeg har prøvd å google? finner mye rart der, blant annet hvordan man kan lage stjerner og planeter, men ingen krater.. men takk for lista med tutorial-sider iaff.. selv om jeg ikke tror jeg finner noe!
Republic3D Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Jeg husker jeg brukte et program som het Bryce for mange år siden.. der var det enkelt å lage planeter.
Keltern Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Jeg husker jeg brukte et program som het Bryce for mange år siden.. der var det enkelt å lage planeter. 7467543[/snapback] planetene er klare.. ville bare gjøre noe mer med dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå