Gå til innhold

Erfaringer med VoipStunt?


>Jonas<

Anbefalte innlegg

Kom over VoipStunt. Hørte man kunne ringe gratis til alle hjemmetelefoner. Ser på hjemmesiden at det står dette:

Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply. With your FREE DAYS you can call for free to all the destinations listed as free! when you have no FREE DAYS left the normal rates apply. You can get extra Freedays by buying credit

Altså kan man ringe inntil 5 timer i uka resten av livet?

 

Noen som har noen erfaringer med programmet? Er det verdt å ta ned å bruke?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt det en smule. Det som var da jeg brukte det var at samtalen med en fasttelefon ble avbrutt etter 30 sekunder. Mulig de har fikset på dette, programmet ser forøvrig ut som en kopi av skype. Tror faktisk du også kan bruke skypebrukeren din og ringe til skypekontaktene dine med det. Mulig det er feil men jeg trengte ikke lage bruker, brukte automatisk skypebrukeren fra samme maskin.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt det en smule. Det som var da jeg brukte det var at samtalen med en fasttelefon ble avbrutt etter 30 sekunder. Mulig de har fikset på dette, programmet ser forøvrig ut som en kopi av skype. Tror faktisk du også kan bruke skypebrukeren din og ringe til skypekontaktene dine med det. Mulig det er feil men jeg trengte ikke lage bruker, brukte automatisk skypebrukeren fra samme maskin.

7477971[/snapback]

Noen andre ulemper? Hvordan var lydkvaliteten? Verdt å ta ned å bruke for å rdusere ringekostnader?

 

Andre kommentarer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...