Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hei, jeg har satt opp en build til min Rogue. Så jeg lurer på hva dere synes om den og om jeg eventuelt bør forandre på noe. jeg er daggerrogue. tar gjerne tips på gode rogue addons også, gjerne et screeny Endret 9. desember 2006 av KRAFortune
user156890 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vell hva skal du bruke builden til? World PvP, Arena, fixed BG, PvE etc? Kjører selv 41 3 7 for nonstop slakting i AV til farming av Honor Den builden du har der krever forresten at du er lvl 70...
Der Kommissar Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Først og fremst, det er allerede en tråd hvor du kan spørre om ting som angår rogues. On topic: Spiller du beta, eller glemte du deg? Og er det pvp eller pve specs du vil ha? Om det er mutilate, sats heller på imp kidney osv istedet for mod. Om du bruker la oss si crippeling poison, får 5 cp (går jo svinraskt med mutilate), tar kindeyshot (improved) vil du ha 69% increased damage med mutilate. 50% med poison, 10% fra find weakness og 9% fra imp kidney. Edit: Kjører selv 46/0/5, hovedsaklig for å teste litt forskjellig av det nye i assassination tree. Er stort sett fornøyd med mutilate, men det er ikke like mye til å stole på som backstab i pvp, bortsett fra 1vs1. For at mutilate skal gjøre like mye, eller mer skade enn backstab må di ha poison på target. Men når jeg først har fyrt opp poison, find weakness og ks får jeg gjerne burst på over 2000 tilsammen med mutilate (på cloth og leather). ~1800 på mail/plate. Endret 9. desember 2006 av Der Kommissar
DeeTee Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Drop deadened nerves og ta imp kidney og master poisoner hvertfall. Og heller imp poison enn vile poison - pga mutilate.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 gjør vel ikke noe å starte en egen tråd jeg foretrekker det ihvertfall. PVP build ja. spiller ikke beta men jeg tenker framover. Roguen min er 60 nå men vil bli 70. sp da vil jeg ha et godt lvl 70 builld til å se fram til
Der Kommissar Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Drop deadened nerves og ta imp kidney og master poisoner hvertfall. Og heller imp poison enn vile poison - pga mutilate. 7462163[/snapback] Btw, har funnet en bug eller noe. Når jeg pvp'er kjører jeg crippeling i mainhand, og instant i offhand. Når instanten i offhanden proccer under mutilate, så proccer den også en ekstra gang på samme hit, akkurat som om det skulle vært instant poson i mainhanden. Så under mutilate flyr det fram 4 tall, en mutilate for hver dagger og 2 instant poison proccs.
DeeTee Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Nice, skal teste det - Pleier kjøre crippling/deadly
tmg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan mutilate skal fungere, ja du får rundt 100 mer dmg mot poisoned targets og både off hand og main hand og 2 combos. men du får jo ikke 30% mer crit chance. Så da må jo backstab med 30% crit chance bli bedre? Jeg har ikke prøvd mutilate eller noen form for dagger specc etter patch.. Er 10/0/41 hemo med cloak of shadow. Fungerer da Mutilate bedre enn Backstab build? Endret 9. desember 2006 av Tor-Gunnar
DeeTee Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Poenget med mutilate er at det har mye mer burstdamage enn backstab. Skademessig ligger de on par og skiller ikke så forferdelig - men med rett mutilatespec ruller det inn combopts, og har man bra gear har man nok burst til å drepe hva som helst før stuns er ute.
tmg Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Ok, takk. Dette virket jo nesten litt interessant Men orker ikke grinde penger har 50s eller noe og er en dårlig pengetjener...
user156890 Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Vell ser ingen grunn til å se fremover da talentene til TBC blir skiftet 3 ganger i uken... Det talent-treet du har der er helt annerledes enn det som blir i TBC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå