Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Vil ikke tro de er lagd for det formålet, da blir det jo lagt opp til at folk skal spille uansett. Og jeg tviler på at du har blitt VAC bannet for å ha vært "god". Og BigJackW: VAC2 tar ikke cheatere, den bare stopper å kjøre HL.exe om den oppdager tredjepartsprogrammer som går i minnet til HL.exe osv, den stopper å kjøre HL.exe når den ser "hacks". (Stopper som i at den aldri starter opp^^) Trådstarter: Du vil ikke få fjernet VAC-ban uansett hvor mange demoer du sender inn, det er intet unntak uansett hvem du er. Endret 10. desember 2006 av PatrickM
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 (endret) Noen som har peiling hvor lennge man er banna fra vac? Endret 10. desember 2006 av mrav4
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Permban alle cheatere, og fjern non-secure. Cheat er idioti. Endret 10. desember 2006 av Leptox
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 mrav4: Først var det ett år ban, men så satt de det til evig, omjeg ikke husker feil. It looks like you're out of luck..
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Da er du bannet... i hmm....til du ikke lever lenger. Det er ingen måter å få redusert tiden på eller å få fjernet bannen. Dette betyr at du må lage en ny account for så å kjøpe ett nytt spill. Kjøper du ett nytt spill og legger det innpå samme accouten så vil det også være bannet, så det er ingen lur idè. Endret 10. desember 2006 av PatrickM
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ble banna i sommer da? :< 7466079[/snapback] Er du HELT sikker på at du ikke så en mann løpende "inni" veggen da du fraggademalle2kslikatblodetsprutet?
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Mener du wallhack? Har aldri prøvd det sry! Har aldri prøvd cheats:s
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Ingen spillere blir bannet for å være gode, man ser etter tegn hvor det vises at du ikke bruker lyden eller du ikke sikter først. Tegn til wallhack,aimbot,esp,speedhack og lignende. Hvis du spiller rent blir du ikke bannet. Jeg bryr meg ikke om du sier du cheatet eller ikke, VAC permanent-banner deg ikke uten at du har cheatet. Jeg har selv når jeg først begynte å spille CS cheatet, og ble tatt for det. Prøvde akkuratt på det samme som deg og sa at jeg ikke cheatet og lignende, endte med at jeg lagde ny account, kjøpte nytt spill og begynte å spille rent. Nå har jeg hatt ett år pause men før det spillte jeg i ca 1,5år rent, spillte PCWs osv og hadde det vi kaller for "skills". Traff hodet nesten hele tiden og statshoring fra tid til annen lå oppi "16-3" og slikt på public. Tro meg, du blir ikke bannet for å være god. Endret 10. desember 2006 av PatrickM
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 De må ha gjort en feil isåfall! For en dag sto det: You are banned from VAC secured servers når jeg skulle inn på catchgamer serverne:S
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Mener du wallhack? Har aldri prøvd det sry! Har aldri prøvd cheats:s 7466107[/snapback] Wallhack, ja. Men det kunne vært den steambug'n som vi alle elsker - Teh friendlistBUG. Endret 10. desember 2006 av Leptox
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Leptox: Det eksisterer en bug som lager wallhack, hvis du benytter deg av software-texturing(software-grafikk) vil du fra til til annen se motstanderene løpe rundt, på andre siden av veggen. Jeg snakker av erfaring, jeg har testet den, på LAN vel og merke. Hvis trådstarter har benyttet seg av den buggen på internett er det hans egen feil at han har blitt bannet. Endret 10. desember 2006 av PatrickM
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Om en du har på vennelisten din skulle komme til å cheate, og bli tatt, vil du også bli bannet. Dette skal egentlig ikke skje, men bug r bug lizm.
mrav4 Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 Venneliste hvor? Xfire mener du? Er ikke helt med
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Om en du har på vennelisten din skulle komme til å cheate, og bli tatt, vil du også bli bannet. Dette skal egentlig ikke skje, men bug r bug lizm. 7466159[/snapback] Jeg ante ikke at du pratet om det, trodde det var en wallhack bug jeg. Uansett så bruker ikke jeg Friends-list, så jeg overlever. Trådstarter: - Noe å tilstå?
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Steam -> Friends = Venner. Capische?
Tatt av vinen Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Da kan du lage din egen gravstein å si farvel til Counter-Strike. Endret 10. desember 2006 av Leptox
Patrick de Maar Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Da kan du lage din egen gravstein og si farvel til Counter-Strike. 7466217[/snapback] Amen! Måtte cheatere lære seg å ikke lange ut om at de aldri har cheatet. De får heller ta seg selv i nakken, slette alt som heter hacks, kjøpe nytt spill og begynne på nytt. Nå,mrav4: Vil du spille CS igjen på CG servere må du kjøpe nytt spill og legge det inn på ny account. Ikke cheat denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå