Jan I Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hei Er det noen som har prøvd å lage en "ringblitz" eller rettere ringlys av f.eks et ringformet arbeidslys (m. lysrør) ? ringformet arb. lys med forstørrelsesglass hentet fra denne siden: div. lys Her er det jo også et forstørrelsesglass i midten , men det kan jo fjernes og brukes til noe ...... Vurderer å bestille en slik å lage en "macrolysring" Mvh Jan I
dhjerp Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 En eller annen gang i vinter hvis jeg får tid, skal jeg prøve på å lage noe omtrent som dette: LED there be light til macro bruk.
stabell Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hei, jeg har "laget det". Jeg har tatt ut forstørrlesesglasset, og det er mulig å fotografere gjennom hullet. Eller belyse litt på skrå. Gir masse hvitt lys, tilnærmet dagslys. Kan anbefales. Mvh, Tore Stabell
Jan I Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hei dhjerp du har vel sett denne siden: LED ringlys i byggesett se under byggsatser Flott Stabell , da blir det vel å prøve noe slikt Mvh Jan I Endret 9. desember 2006 av Jan I
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå