FunkyMonk Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 I raid (har ikke lagt merke til at dette skjer ellers) kommer det klikkelyder med jevne mellomrom, og korte lagspikes (<<1sek)... Jeg har den nye addon-pakken fra CTmod, titan, X-Perl, Damage Meter, KTM, GEM2 og HunterTimers... Jeg mistenker at problemet har noe med CT Raid Assist å gjøre... Er det noen som opplever det samme, og som kjenner til hva årsaken er og om man kan gjøre noe for å få det til å forsvinne? Det begynner å bli irriterende!
nazrm Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 (endret) /script if not _clickfixed then __xps=PlaySound; function PlaySound(snd) if (snd~="igCharacterInfoTab") then __xps(snd); end end _clickfixed=1; end Temp fix, må skrives hver gang man logger inn. Fjerner klikkingen. Årsaken er en bug i LFG frame, som gjør at den oppdateres selv om ikke selve framen er åpen/aktiv. (noe i den duren) Endret 9. desember 2006 av nazrm
FunkyMonk Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Det er dette som forårsaker laggen også antar jeg (siden den inntreffer samtidig med klikkelyden)?
chokke Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 det er ct_raidassist som gjør det ja, og skjer hver gang noen joiner/leaver raidet, og logger inn/ut i guildet. Klikkelydene er der hele tia ser det ut som. Disable CTRA du
Gakks Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Last ned CTRA 1.62 fra www.ctmod.net der har de fikset lagproblemet.
SnusHanen Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Mange i raidet mitt hadde også problemer med CTRA, men også fra Dmg meter når folk synca det med andre så skapte det no jævli lagg. veit ikke om det gjelder for alle,men iallefall for oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå