5110 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Se vedlegg Dette er fremsiden på hjemmesiden, hvor de 5 siste nyhetene blir hentet inn (include), sammen med dato og forfatter. Jeg vil ha forfatter helt til høyre i div'en. Hva skal jeg putte inn i templaten? Nå har jeg dette i "Active News" i templaten: <div style="width:360px; margin-bottom:0px;">{date}: {title} - {author}</div> Jeg regner med at jeg må ha inn noe float left/right, men dette har til nå bare blitt kluss, da jeg ikke akkurat er blant de smarteste websidebyggerne. Hjelp? På forhånd takk!
Ståle Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 <div style="width:360px; margin-bottom:0px;">{date}: {title}</div> <div style="text-align:right;">{author}</div>
pgdx Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Regel 1 i webdesign: Skill utseende fra innhold! Spør en hvilken som helst (oppegående) webdesigner, og han vil fortelle deg det. Regel 2 i webdesign: Bruk CSS til layout. HTML/PHP <div class="forfatter">{author}</div> CSS .forfatter { color: #ccc; text-align: right; }
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå