Tryllekunst Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 har hørt rykter om at det er en maxgrense for hvor mye honor du kan spare opp stemmer dette?
dnthalhuk Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 har hørt rykter om at det er en maxgrense for hvor mye honor du kan spare opp stemmer dette? 7468918[/snapback] Ja. Dette er for å forhindre at folk skal spare opp en million honor og fikse seg alle PvP items med engang de dinger 70.
mrglass Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ossen er det med bg tokens og lvl? hvis jeg samler opp masse tokens på low lvl, kan jeg da bruke det på gear når jeg dinger 60?
Faber Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Ossen er det med bg tokens og lvl?hvis jeg samler opp masse tokens på low lvl, kan jeg da bruke det på gear når jeg dinger 60? 7470388[/snapback] du får lavere honor på lav lvl, så jo høyere lvl du er, jo mer får du, men du kan starte fra low lvl hvis du vil ja, å bruke de når du er 60, eller kjøpe de før du er 60 hvis du vil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå