YNWA96 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Synes ikke Nokia 5500 tåler så mye likevel. Tastaturmatten min løsnet for ca 2 mnd siden og jeg fikk den da byttet ut.Trodde dette var et engangstilfelle men nå har det altså skjedd igjen. Dette må da være en svakhet som flere enn meg har opplevd? Håper noen kan bekrefte at de har opplevd det sammme som meg. Ser ut som det er en veldig dårlig patent på tastaturmatten.
YNWA96 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Synes ikke Nokia 5500 tåler så mye likevel. Tastaturmatten min løsnet for ca 2 mnd siden og jeg fikk den da byttet ut.Trodde dette var et engangstilfelle men nå har det altså skjedd igjen. Dette må da være en svakhet som flere enn meg har opplevd? Håper noen kan bekrefte at de har opplevd det sammme som meg. Ser ut som det er en veldig dårlig patent på tastaturmatten. 7453348[/snapback] ingen flere som har opplevd dette?
trehesten Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Jeg byttet en til en kunde i dag i butikken, har ellers sendt inn to telefoner til i vår butikk for ombytte. Tror nok problemet er relativt stort desverre.
Sigmund_Freud Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ser ut som det er en veldig dårlig patent på tastaturmatten.Faktisk er det limet som fester matten som er av dårlig patent. Skulle nesten tro de brukte vannfast lim når de fikset den første gangen!
Xpi Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Får flashback tilbake til S55 fra Siemens der knappene datt av. Utrolig irriterende husker jeg. Samme telefon inn til service 2 ganger. Håper de kan løse dette ganske fort fra produksjonen av nye telefoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå