gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ja en in-game venn pratet om huset bak SW. At han hadde vært der....men siden jeg er litt for stolt så spurte jeg ikek for mye om det. noen her som har vært i huset bak SW? Hva er det og hvor? Hvordan komemr man seg der? på lovlig vis selvsagt..
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Ja en in-game venn pratet om huset bak SW. At han hadde vært der....men siden jeg er litt for stolt så spurte jeg ikek for mye om det. noen her som har vært i huset bak SW? Hva er det og hvor? Hvordan komemr man seg der? på lovlig vis selvsagt.. 7452991[/snapback] hva er det du snakker om ?
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 hva er det du snakker om ? vel..jeg vet ikke. Det er jo derfor jeg spør dere da
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 hva er det du snakker om ? vel..jeg vet ikke. Det er jo derfor jeg spør dere da 7453096[/snapback] hvorfor vil du ut der egentlig ?
knux Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Hadde bare glemt det om jeg hadde vært deg. Hvis det huset hadde vært der, tror du det hadde vært en vendor som solgte tier 3 til 1gull? bare glem det IMO.
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) Endret 8. desember 2006 av gamer73
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] har du vært i hyjal?
Kombat-Kaare Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Tjah, om du ikke allerede har vært i Hyjal, så kan jeg anbefale en mindre glitch jeg oppdaga ved Undercity, som med litt trening kan bringe deg til de "hemmelige gangene" i taket der du kan kikke ned på andre.
knux Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 a-ha. Du gjorde meg nysgjerrig nå.. må skjekke det ut. Prøv med Map viewer, vet ikke om det funker nå pga 2.0 da, skal teste når jeg kommer hjem. =)
microtom Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Tror ikke det er noe Hus bak stormwind. Har ikke sett noe ihveryfall. MEN man kan komme bak og under stormwind ved å gå på fjellene fra south gate pass ned mod loch modan. (følg veien fra IF og der veien splitter seg mot 'North og south gate pass går man rett opp i fjellene og til høyre) Er et stykke å gå og man kommer ned på den lille flightpathen man ser når man flyr fra IF til TP. Da kommer man inn i det "store" landområdet bak SW.. er ikke noe videre pent der, ingen verdens ting, flatt og stygt. SW svever egentlig i lufta, og det er et lite området under hvor man kan gå å titte opp i SW, man ser noen få NPC og spillere samt hus osv. Endret 8. desember 2006 av microtom
DaXoN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Tjah, om du ikke allerede har vært i Hyjal, så kan jeg anbefale en mindre glitch jeg oppdaga ved Undercity, som med litt trening kan bringe deg til de "hemmelige gangene" i taket der du kan kikke ned på andre. 7453184[/snapback] cool tell me
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 (endret) Tror ikke det er noe Hus bak stormwind. Har ikke sett noe ihveryfall.MEN man kan komme bak og under stormwind ved å gå på fjellene fra south gate pass ned mod loch modan. (følg veien fra IF og der veien splitter seg mot 'North og south gate pass går man rett opp i fjellene og til høyre) Da kommer man inn i det "store" landområdet bak SW.. er ikke noe videre pent der, ingen verdens ting, flatt og stygt. SW svever egentlig i lufta, og det er et lite området under hvor man kan gå å titte opp i SW, man ser noen få NPC og spillere samt hus osv. Ahhh først: Jada har vært i hyjal mange ganger. Hmm vel...jeg har vært oppå IF og på flyplassen og prøve å gå til SW derfra. Men jeg klarte ikke komme meg over noen av fjellene...noe spes tricks? Tror det er det "huset" du nevner det liksom er snakk om her. Men hvordan kommer man seg fra IF-flyplass til SW? Endret 8. desember 2006 av gamer73
CyprieN Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tror ikke det er no hus bak SW gitt, jeg og en venn har løpt under hele SW, når det var mulig å wallwalke. eneste vi fant ut var at mage tårnet faktisk er under SW og ikke over.
Kombat-Kaare Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Tjah, om du ikke allerede har vært i Hyjal, så kan jeg anbefale en mindre glitch jeg oppdaga ved Undercity, som med litt trening kan bringe deg til de "hemmelige gangene" i taket der du kan kikke ned på andre. 7453184[/snapback] cool tell me 7453192[/snapback] Gå hele veien sørøst for Undercity (gå gjerne i land fra vannkanten), og begynn å gå mot stedet der bymuren/fjellet møtes. (Fortsatt sørøst for Undercity, litt nordover fra der du går iland hvis du kommer fra vannet). Begynn å hoppe land veggen, akkurat i det hjørnet der muren/fjellet møtes. Etterhvert vil du sprette loddrett opp, helt til du kommer til toppen av muren. Når du kommer til toppen av muren fortsett bare å hoppe "fremover" (som gjør at du hopper oppover). Til slutt vil du sprette rakt igjennom den lille åpninga mellom muren/fjellet på toppen, og havne på den andre siden. ADVARSEL: Dette fungerer ikke med Tauren, der er for svære til å komme seg gjennom den lille åpningen ved toppen av muren. Øst for Undercity, stedet du nå er på, er også et veldig merkelig landskap. Uansett, for å fortsette til et glitcha Undercity, så fortsett å gå nord for der du spratt gjennom muren. Her ser du at du kan klatre litt oppå fjellet, og at det er en ny fjellkant som står rett ved toppen av muren. Prøv å sette deg på mounten og ta løpefart fra fjellet for å lande på avsatsen til toppen av muren. Har du gjort det riktig står du nå på avsatsen og kan se "gjennom" det som engang var det gamle Lordaeron. Hopper du ned lander du på bakken "inni slottet" og kan se ut gjennom slottveggene. Her er det helt flatt, men dersom du utforsker litt kommer du til et sted der bakken "slutter". Detter du ned her detter du rake veien RETT GJENNOM Undercity, og med mindre du er mage/prest med slowfall, så anbefales det ikke dersom du vil dø. (Men du kan bruke Noggenfogger.) Har du derimot en mulighet for slowfall, så kan du sakte men sikkert dale gjennom Undercity. Du klarer det sikkert ikke på første forsøk, men om du forsøker noen ganger å dette ned så prøv å lande litt utenfor den gangen der auksjonistene står. Er du heldig lander du på en platform langt oppi taket, med flere "hemmelige ganger" som knytter Undercity sammen. PS: Selv om jeg er horde, så kan jeg bare tenke meg den store gleden av å gjøre dette som en alliance klasse med range, for deretter å ganke hver eneste kjeft som løper forbi. (De får ikke tak i deg så langt oppe som du står, da det ikke er noen måte å komme seg opp dit på bortsett fra det jeg beskriver her.)
DeadbeaT Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 (endret) dere mener vel ikke egentlig: 3) Area behind Stratholme Nothing much to see here. When swimming along the coast northbound from the Hinterlands, you can eventually climb up the mountains next to the Eastern Plaguelands and get into the unfinished terrain. Continuing north eventually leads to some somewhat interesting areas, such as the gap where Stratholme should be (it's in a separate instance, not the main map), as well as a little house in a path leading North from Eastern Plaguelands (I think this is supposed to be the old Elven Kingdoms - they're on the map as the northeastern most section, but do not exist for now - maybe in the expansion) eller 6) Little house on coast west of Stormwind Swim north from the coast of Westfall. You'll eventually reach an abandoned house with a sign "Newman's Landing". ? google er min venn, hvem er din venn? Endret 8. desember 2006 av DeadbeaT
John Keats Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Øyene der er ikke mye hemmelige.. Skal jo dit på et quest til og med.
gamer73 Skrevet 8. desember 2006 Forfatter Skrevet 8. desember 2006 Øyene der er ikke mye hemmelige.. Skal jo dit på et quest til og med. Quest? neppe. Man må dø...så corps-jobbe seg fremover. så neppe samme øy vi snakker om. Øyene heter ikke noe når man er på dem heller
John Keats Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Øyene der er ikke mye hemmelige.. Skal jo dit på et quest til og med. Quest? neppe. Man må dø...så corps-jobbe seg fremover. så neppe samme øy vi snakker om. Øyene heter ikke noe når man er på dem heller 7453370[/snapback] Nei det er quest hvor du skal svømme dit å hente noe.. Vet hva jeg snakker om
ka1ser Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Det har med å explore å gjøre gutter:) Jeg var for 2 uker siden på den "hemmelige" øyne utenfor tanaris:) Dagen etter var jeg i den "hemmelige" hulen helt sør i på kalimdor kontinentet. Og om det er et hus man kan komme seg til bak SW vil jeg også komme meg dit:) EDIT: Jeg er tross alt guild-explorer så jeg må ivareta ryktet mitt:) 7453122[/snapback] Kan jeg få ta på deg?
microtom Skrevet 8. desember 2006 Skrevet 8. desember 2006 Tror ikke det er noe Hus bak stormwind. Har ikke sett noe ihveryfall.MEN man kan komme bak og under stormwind ved å gå på fjellene fra south gate pass ned mod loch modan. (følg veien fra IF og der veien splitter seg mot 'North og south gate pass går man rett opp i fjellene og til høyre) Da kommer man inn i det "store" landområdet bak SW.. er ikke noe videre pent der, ingen verdens ting, flatt og stygt. SW svever egentlig i lufta, og det er et lite området under hvor man kan gå å titte opp i SW, man ser noen få NPC og spillere samt hus osv. Ahhh først: Jada har vært i hyjal mange ganger. Hmm vel...jeg har vært oppå IF og på flyplassen og prøve å gå til SW derfra. Men jeg klarte ikke komme meg over noen av fjellene...noe spes tricks? Tror det er det "huset" du nevner det liksom er snakk om her. Men hvordan kommer man seg fra IF-flyplass til SW? 7453211[/snapback] For å komme under SW, går du fra IF mot Loch Modan, der veien splitter til North og south Gatepass går du rett frem, ikke følg veien men rett opp i fjellene, til høyre, og gå over takene på South Gate pass. Er litt hopping ned og "opp". flyplassen jeg snakket om er ikke IF airport, men en ubrukt Flightpath ned mot Searing gorge.. Finnes video av hele turen på Google og youtube.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå