finfyr Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Var akkurat innom web mailen til Telenor, og sendte et par mailer. Sender til vanlig fra Outlook på pc'n hjemme. Men idag så jeg en slik "Kvittering" ting på web mailen. Altså fikk jeg svar når den jeg sendte til hadde lest mailen(?). Kan en sette på denne funksjonen i Outlokk XP også? Greit å vite om naboen har lest mailen om at jeg er på kino med dattera og slikt... Noen som vet noe?
Asbjørn Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Det finner du vell under Return Receipts eller no slikt. Vet det går men er ikke helt sikker på navnet i Outlook. Tror det er inne på options en plass.
Nichlas Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Ja, det skal visstnok gå an. Dette er sakset fra kandu.dk: Få en kvittering fra modtager for at have læst/modtaget din e-mail. 1) Åbn Outlook 2) Vælg Ny mail 3) Vælg Vis 4) Vælg Indstillinger 5) Vælg "anmod om kvittering..... 6) Luk Generel ændring således at der altid sendes kvittering 1) Åbn Outlook 2) Vælg Funktioner 3) Vælg Indstillinger 4) Vælg E-mail indstillinger 5) Vælg Registreringsindstillinger 6) Vælg Kvittering når læst 7) Vælg evt. andre indstillinger og luk
HKRoed Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Hei! Ville bare legge til at mottageren må svare på han vil sende en lesebekreftelse tilbake. Svarer han nei på den, får du ikke svar på om han har lest den eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå