ragamuffin Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Du det så jeg desverre ikke. Men kanskje du får noen til å se på resultatene i morgen, torsdag, kl 21 når konkurransen er over?
Superparanoid Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Tror ikke det har kommet noen nye stemmer etter kl 21...
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Du det så jeg desverre ikke. Men kanskje du får noen til å se på resultatene i morgen, torsdag, kl 21 når konkurransen er over? 7496518[/snapback] Hehe, jaja. Så feil går det ann å ta. Var så trøtt når jeg kom hjem i går at jeg gikk helt i surr i dagene Men Det hadde vært fint om du sendte meg en pm med resultatene i kveld =)
ragamuffin Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hehe, jaja. Så feil går det ann å ta. Var så trøtt når jeg kom hjem i går at jeg gikk helt i surr i dagene Men Det hadde vært fint om du sendte meg en pm med resultatene i kveld =) 7499881[/snapback] Jeg er nok ikke hjemme i de tidene heller, men hadde ikke sentimental mulighet til å ta en snapshot av stillingen for deg? Eller en eller annen.
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Nei uff, så inmari surrete jeg skulle være da.. Jeg mente sentimental ^^
-Redhead- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Da har jeg fått resultatene fra kl 21.00 Og de lyder slik: 1. plass "Blåfrossen" av Sentimental, 4 poeng 2. plass "Frostløv" av ragamuffin, 2 poeng 2. plass "Ser ut til å bli dårlig med julegaver i år.." av magneska, 2 poeng. Resten av bildene var det disse personene som hadde: "Endelig kaldt" av dagim "Næmen, svarte faen så kaldt det plutselig ble" av Lassjus "En_Kald_Desember_Morgen" av MyBigMouth "Gjenglemt" av Denniz84 Gratulerer med seieren Sentimental =)
Superparanoid Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Takk for det. Hadde nesten håpet noen ville gå forbi meg denne gangen, slik at jeg kunne få delta i den siste avgjørende runden... Jaja, sånn er i alle fall stillingen etter 12. runde: Nytt tema kommer straks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå