Gå til innhold

Chieftec Dragon - samletråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hei. Jeg har et moddet chiftec Dragon, som også ligger som første post i en tråd her, men jeg kan jo ta meg den frihet å legge inn et par bilder ;)

EDIT: Yeah første svar :p

post-87944-1165584674_thumb.jpg

post-87944-1165584687_thumb.jpg

post-87944-1165584727_thumb.jpg

post-87944-1165584743_thumb.jpg

Endret av Hagr
Skrevet

foresten jeg skal modde mitt kabinett , er det midi-Chieftec Dragon tower.

stilen er rødt og svart.

den kommer ut her når jeg får begynt, januar tenker jeg for da for jeg en ny lønning:) den skal være ferdig før TG-07

Skrevet (endret)

FINT :D da må jeg få se det på TG!! bare post bilder her når du er i gang :dribble: man gleder seg til å se chieftec mods nå :D

btw: mitt står i ca. 55 deler utover rommet mitt nå... driver å lakkerer "innsiden" matt svart :dribble: og har kjøpt LCD skjerm 4*20 tegn, og Mist 600W med modulære kabler samt noe mer belysning til boksen min :D gleder meg til å få det sammen igjen, da med ny 2 kjerne cpu :dribble:

Endret av Hagr
Skrevet

wow... dette var pent, Jonas_blomster... det er vel ikke dragon?? :p hehe... har du mulighet for å sette harddiskene andre veien?? med ledningene inn?? hadde blitt enda ryddigere da ;)

Skrevet

wow... det blir pent... noen som har et forslag til hvor jeg kan feste et lcd panel på mitt Chieftec Dragon?? ps! skal ikke ha det i en 5 1/4 brønn... lurer på om jeg evt. skal montere det vertikalt i døren kanskje?? hmm... vanskelig kabinett å feste lcd panel på, ettersom det ikke er noe flatt foran... (det er et 20*4 tegns panel)

• 2 uker senere...
Skrevet
Det er egentlig veldig vanskelig å plassere LCD i fronten på et chieftec Dragon :p hehe...

7594182[/snapback]

Pøh, alle problemer er for å løses! Null stress å montere et display i front!

Skrevet

nja... hadde vært bedre med en flat front da ;) men som du sier så kan jo alt løses ;) ... lurer på å sette den vertikalt midt på døren ;) hva tror dere om det?

Skrevet
Her kommer mitt gamle over ødelakte style chieftec.. ^^

Ikke mobb, fader`n som gjorde mest, (Ikke helt edru under moddinga) ^^

chieftecgp4.th.jpg

7599909[/snapback]

hAHAH det er det beste jeg har sett! SWEEEET Casemod!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...