Gå til innhold

Komentarer til Prosjektkabinett arne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke ord til å beskrive hvor bra dette ser ut. Arbeidet er jo helt utrolig, og med sånne plater ser hele greia driiit _PROFF_ ut! :dribble:

Hadde aldri falt meg inn med en PC inni den boksen :tease:

 

Håper det går bra med presantasjonen,lykke til, skriv hvordan det går! :!:

Endret av Icyfice
Lenke til kommentar
wow... dette var pent... :dribble: hvordan passer det inn med stilen i stua di?? har du bilde??

7522208[/snapback]

 

He, he.. Jeg har ikke fått den tilbake fra vurdering enda, men jeg var så heldig å komme over en B&O tv (gratis :w00t: men måtte reparere den) Og jeg gleder meg til å prøve de sammen.. Bilder kommer seff :thumbup:

 

Driver nå å lager en presentasjons - plakat/poster for utstilling på skolen, som starter i morgen.. Ting tar tid, men tror den dukker opp her også :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Det kabinettet var noe av det beste jeg har sett, veldigt tøft med 70 talls retrostil, det er jo veldig i vinden for tiden :) Du burde masseprodusere det, det kunne blitt en stor hit...

Lenke til kommentar
Den Lilliput skjermen. Hvorfor var du ikke fornøyd med den?

Lurer selv på å kjøpe en sånn skjerm. Hvorfor valgte du å ikke bruke den?

 

Ellers ble det et kjempefint sluttresultat.

7615755[/snapback]

 

Hey:-)

 

Det er flere grunner for det, først er det fordi den ikke har mulighet for strøm fra poweret i maskinen (det kunne sikkert ha fiksa noe) men lilliput har egen strømforskyning..

Videre bygger "kassa" til skjermen, med betjeningsknappene langt ut, så jeg måtte ha modifisert den ganske kraftig for å få den til å sitte der jeg ønsket. Her må det sies at den koster litt og det hadde vært dumt å gjøre en feil så den ble kaputt..

Så sum sumarum vurderte jeg at det ville koste for mye, men hvis jeg får tak i en som er rimligere eller er litt defekt, vil jeg montere den inn :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...