AvIOn Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hei og hopp Jeg har over LAAAAAAAAAAANG tid brukt DaB Action Bars, men det er ikke kommet en oppdatering for dette etter siste patch. Er det noen som vet av en replacement eller ett alternativ til DaB? Raske svar er HØYT prissatt. Takk på forhånd.
tiboine Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 da er vi ihvertfall 2. Leste på Discord forumet at de regner med å ha en patch ute til TBC... Håper inderlig at de klarer å fikse det før den tid...
zypher_ut Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Bartender3 lar deg i hvertfall fikse på en og en bar (ikke en og en knapp), og er ganske bra. http://www.wowace.com/files/Bartender3/
AvIOn Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Zypher_ut: Jeg kan ikke finne noen hjelp-fil til bartender, så jeg får ikke en gang åpnet menyen til det :S Noen start-tips til en amatør?
Radhoo Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 du skal ha fått et nytt ikon på minimapet. Prøv den.
AvIOn Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 du skal ha fått et nytt ikon på minimapet. Prøv den. 7450844[/snapback] Får ikke noe ikon der, men jeg får en feil-mld når jeg logger inn dog, noe om "ace". Skal se om jeg finner ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå