Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hei! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303120 Jeg må ha et lydkort, (over), og lurer på om det funker bra under linux. Eller om noen i det hele tatt har prøvd det over under linux? Jeg søkte litt på nettet og fant en side som omhandlet USB lyd: Link til siden. Gjelder det over for det korte jeg vurderer å kjøpe? Takk for hjelpen Endret 7. desember 2006 av chills
olear Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Har selv samme kort. Du får lyd, men det er alt.
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Har selv samme kort. Du får lyd, men det er alt. 7446701[/snapback] Hva mener du? 5.1 funker fint uten skurring?
olear Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 For å si det slikt, alt ALSA støtter er PCM (kjører du opp alsamixer har du et valg, og det er PCM). Surround har jeg ikke prøvd, men tviler på at det fungerer, da du ikke har noe styring på dette i ALSA. Fjernkontrollen fungerer heller ikke, samme gjelder for knappene osv på selve boksen, alt er styrt av programvare, som ikke finnes til Linux. Men den fungerer fint som et vanlig lydkort.
Gjakmarrja Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 (endret) Utrolig kjipt at det er slik, får ligge inn en veldig lovlig versjon av verdens største dritt OS for filmavspilling da. Edit: Emulering av drivere da? Endret 7. desember 2006 av chills
Moskus Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Utrolig kjipt at det er slik, får ligge inn en veldig lovlig versjon av verdens største dritt OS for filmavspilling da.7446801[/snapback] Skal du legge inn OS X på en PC?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå