rogsen Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Prøv TestDisk, jeg vet mange som har brukt det programmet med stort hell. Det vil ikke røre dataene dine, det er bare den lille MBR tabellen helt først på disken som må fikses. 7448862[/snapback] Der gikk no den natta hehe, jobber som bare f*#E% her.
rogsen Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 vel, vel. Vi kan vel trygt si at dette skar seg :-)
rogsen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Hva er status på disken nå ? 7473214[/snapback] den ble plutselig en 300? Ikke vet jeg hva som er skjed, men den var to? Har ikke skrevet noe til disken som jeg vet om.
wiberos Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hva er status på disken nå ? 7473214[/snapback] den ble plutselig en 300? Ikke vet jeg hva som er skjed, men den var to? Har ikke skrevet noe til disken som jeg vet om. 7473918[/snapback] Har du klart å sikre noe av dine data eller? har du formatert, repartitionert eller ? Om du har sikret data dine så er det Ok, om ikke, kanskje man kunne prøve igjen? Det er avhenging dog at du jobber litt med det og at du føler komfortabelt med det.
rogsen Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Skrevet 15. desember 2006 Har du klart å sikre noe av dine data eller? har du formatert, repartitionert eller ? Om du har sikret data dine så er det Ok, om ikke, kanskje man kunne prøve igjen? Det er avhenging dog at du jobber litt med det og at du føler komfortabelt med det. 7500310[/snapback] Vel, holder på med gjenoppretting av data nå, komer tilbake til deg etter helga, da regner jeg med jeg har fått henta ut det mrst nødvendige. NB! har ikke formatert/repartitionert. Takker foreløpig for all hjelp og alle tips! Lar høre fra meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå