oceana Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Sitter med en ferdig-pc som kjører XP. Problemet er altså; den rebooter når jeg slår den av. Det nytter ikke å trykke på av knappen, den rebooter igjen og igjen. Eneste utvei er å trekke ut strømmen, og etter noen timer når PSU tydeligvis har blitt utladet kan jeg putte denn inn igjen uten at det skjer noe mer....Snodige greier, meget irriterende siden det ikke er min pc engang...:sad: Noen som har en anelse hva dette kan være? Snakker vi om OS som er bøgga, eller er det hardware feil?
AlexK Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Har du sjekket denne siden? De gangene jeg har opplevd dette problemet, har det skyldtes software/drivere.
oceana Skrevet 18. november 2002 Forfatter Skrevet 18. november 2002 sånn, ordna på innstillingene. Var innom og tittet på det tidligere for å se om det var noe rart , men det kom liksom ikke over meg at maskinen skulle oppfatte at man slo av maskinen som system feil.... Men nå gjenstår det bare å se om det funker :smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå