KjellV Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Regner med det finnes en funksjon i Thunderbird hvor det blir lagret en kopi av alle epost som blir sendt. Hvor slår man på denne? Og er det mulig å få en mappe med slettede elementer slik som i Outlook Express (sletter man en melding skal den gå til slettede elementer, så må man tømme mappen for å bli kvitt de, akkurat som papirkurven på windows desktop)? Hvis svarene er innlysende beklager jeg dette. Jeg bruker ikke Thunderbird, er min onkel som sliter.
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Regner med det finnes en funksjon i Thunderbird hvor det blir lagret en kopi av alle epost som blir sendt. Hvor slår man på denne? Og er det mulig å få en mappe med slettede elementer slik som i Outlook Express (sletter man en melding skal den gå til slettede elementer, så må man tømme mappen for å bli kvitt de, akkurat som papirkurven på windows desktop)? Hvis svarene er innlysende beklager jeg dette. Jeg bruker ikke Thunderbird, er min onkel som sliter. 7440553[/snapback] Om sendte meldinger, ja. Bare huk av slik jeg har gjort. Når du sletter en melding går den til en slags mappe som heter søppel. For å endre hvordan de skal slettes her kan du kike på disse instillingene. Jeg uthevet de instillingene han bør se på her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå