Tooomboy Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Hei Føler meg kallet til å tipse om et program som heter WorkPace. Jeg sitter masse foran PC, både i jobb og privat og kjenner at det gjør noe med musklene mine. Fant WorkPace på nettet, lastet det ned og testet det i 30 dager. WorkPace fanger opp all den aktiviteten jeg har på mus og tastatur og ut i fra det gir programmet meg varsler om å ta en mikropause på 10 sek. eller strekkøvelser. Det er helt rått deilig med mikropauser og jeg kan sitte mye lenger foran PC uten å få vondt i hode, øyne eller nakke, armer. For de som tenker det samme som meg; pass på helsa også foran PC, gå til www.workpace.com og test ut WorkPace helt gratis i en måned. En annen kul ting med WorkPace er at siden det fanger opp all PC-bruk så vet jeg nå nøyaktig hvor mange timer jeg sitter med mus og tastatur. Det er mye mer enn jeg trodde Tooomboy!
S.M. Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ikke akkurat noe jeg ville installert på pcene i bedriften. Trodde ikke reklame var lov her..
Tooomboy Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Ikke akkurat noe jeg ville installert på pcene i bedriften. Trodde ikke reklame var lov her.. 7437979[/snapback] Ikke noe reklame her i gården nei:) Vil bare tipse om noe jeg synes er bra! hvorfor vil du ikke installere på bedrift?
Tooomboy Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Det virket veldig som reklame ja... 7438009[/snapback] Ja, hvis dette er reklame blir sikkert noen glade for det:) det finnes sikkert en forhandler et eller annet sted:) Vel gode ting fortjener litt gratis reklame, synes nå jeg:)
Lukilock Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 rekleme er ikke lov i dette forumet! Les rettninglinjer! Sempron
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Vel, om dette er reklame så er alle Opera/Firefox anbefalingene og heller reklame enn annbefalinger.
Ondskapen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Det blir jo ikke lagd en tråd som dette: Topic navn: Dette MÅ dere teste. Inhold: Jeg fant en kjempe god nettleser, denne så dere teste (Link til da shit) den er mye raskere en allt annet. Det blir jo nevnt i en tråd hvor folk spør om hva som er best...
Tooomboy Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Det blir jo ikke lagd en tråd som dette:Topic navn: Dette MÅ dere teste. Inhold: Jeg fant en kjempe god nettleser, denne så dere teste (Link til da shit) den er mye raskere en allt annet. Det blir jo nevnt i en tråd hvor folk spør om hva som er best... 7438707[/snapback] Høna eller egget? Vel, jeg har lært masse nytt i dag det er nå helt sikkert. Trodde folk med interesse for PC likt å høre om nyttige ting - kanskje jeg tar feil.....trist i så fall. Har selv hatt PC som verktøy i mange år og lese gjerne om andres erfaringer. Jeg kan bl.a. nevne at det finnes flere programvare på markedet som gir råd om å ta pauser; Avbrekk og Gaps f.eks. Jeg har testet begge de også, for meg funket Workpace best fordi programmet gir meg pauser ut i fra faktisk pc-bruk og ikke i forhold til hva klokken er! Tenkte flere hadde lyst til å høre om dette verktøyet. Jeg har blitt mye bedre i muskelskjelett etter at mikropauser ble en del av dagen min!
Tooomboy Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Vel, om dette er reklame så er alle Opera/Firefox anbefalingene og heller reklame enn annbefalinger. 7438557[/snapback] Takk:) Var ikke min mening å tråkke noen på tærne:( Her er oppskriften på hvordan du kan få i gang et tema men uten selv å bringe det på banen: opprett en ny hotmail konto, send inn en forespørsel, svar på denne med din gamle hotmail konto og du er i gang uten at noen blir sure:)
kjeklulf Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Grunnen til at folk reagerer er at du høres ut som en reklameplakat. Jeg har blitt mye bedre i muskelskjelett etter at mikropauser ble en del av dagen min! Dette høres ut som et dårlig slagord for et eller annet obskurt helseprodukt. Dette kombinert med at dette er ditt første innlegg i forumet i det hele tatt samt at det finnes en norsk distributør av programmet, gjør at alarmklokkene ringer hos meg ihvertfall. Hjemmesiden til denne distributøren inneholder en del tvilsomme påstander samt lenker til studier foretatt av personer som eier aksjer i firmaet som produserer programmet. Dette er mer enn tvilsomt spør du meg.
Mythos Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Grunnen til at folk reagerer er at du høres ut som en reklameplakat. Hehe... Det samme tenkte jeg. Enten har trådstarter sett for mye på TV-shop, eller så har han egeninteresse av at vi prøver programmet. Jeg leser alltid endel om et program før jeg laster ned noe, og dette fristet ikke.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Reklame eller ikke... Jeg prøver det uansett Edit: Kanskje ikke, var bare trial versjon der. Endret 6. desember 2006 av Slettet+987123897
Tooomboy Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Grunnen til at folk reagerer er at du høres ut som en reklameplakat. Jeg har blitt mye bedre i muskelskjelett etter at mikropauser ble en del av dagen min! Dette høres ut som et dårlig slagord for et eller annet obskurt helseprodukt. Dette kombinert med at dette er ditt første innlegg i forumet i det hele tatt samt at det finnes en norsk distributør av programmet, gjør at alarmklokkene ringer hos meg ihvertfall. Hjemmesiden til denne distributøren inneholder en del tvilsomme påstander samt lenker til studier foretatt av personer som eier aksjer i firmaet som produserer programmet. Dette er mer enn tvilsomt spør du meg. 7441801[/snapback] Hmmmm. Før jeg lastet ned workpace gjorde jeg en del undersøkelser, liker å vite hva jeg gjør. Jeg reagerte også på studien du referere til. Siden jeg er opptatt av dette så googlet jeg på de lenkene personen viser til i studien. Konklusjonen i disse studiene er at mikropauser har en positiv effekt. I Forskrift om arbeid ved dataskjerm ligger det også en anbefaling fra Arbeidstilsynet om å ta mikropauser når man jobber ved dataskjerm. Noe må det jo ha for seg tenker jeg og for meg funker det i hvertfall:) Når jeg lastet ned programmet fantes det ingen norsk forhandler, det gjør kanskje det i dag? Jeg kjøpte det direkte fra New Zealand som forøvrig er et foregangsland når det gjelder arbeidsmedisin:)
Tooomboy Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Reklame eller ikke... Jeg prøver det uansett Edit: Kanskje ikke, var bare trial versjon der. 7441935[/snapback] Da jeg lastet det ned og senere kjøpte en lisens, var det ingen forskjell på trial og "ekte vare". Programmet har fungert helt smertefritt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå