punq Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Kan noen si meg hvordan man får tak i det...? Har skjekka litt rundt men finner ikke noe... Har sett at flere på forumet her har egne "hjemmesider" der de har enten .no eller .com....
vargaz Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 for .no må du være bedrift.. for å få .com domene, kan du feks. gå på domeneshop.no eller supertroll.no, .com koster ca. 100kr..
Rikky Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Dette har vel strengt tatt ikke noe med Counter-Strike å gjøre, så tråden flyttes til Nett-tjenester.
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Skal du ha en hell pakke med domene, anbefales dette firmaet. En Counter Strike server kan du ikke kjøre på sistnevnte.
Martin A. Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Vil heller anbefale webhuset.no. Vurderte selv one.com når jeg skulle bytte server, helt til jeg fant dette i FAQ'en deres: Kjører dere PHP i Safe Mode?Ja, alle våre servere kjører PHP i Safe Mode. Men om du ikke skal kjøre PHP så har det svært liten betydning, men om du skal det, så er Safe Mode bare til en pest og plage. Om planen din er å kjøre en CS-server, må du nesten se på dedikert server. Altså du får din egen server, eller en egen plass på en server hvor du kan gjøre hva du vil. Men det koster betydeløig mer enn et webhotell.
punq Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Dette har vel strengt tatt ikke noe med Counter-Strike å gjøre, så tråden flyttes til Nett-tjenester. 7438084[/snapback] Beklager.. Var egentli ikke meninga å poste det her. Så beklager det.. Takk for alle svar i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå