hobol Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg skal ha en bærbar som skal være med til Afghanistan, og dermed ønsker jeg å finne ut hva jeg bør kjøpe som vil gagne meg best. Har sett litt på Dell XPS M1710 med følgende konfig: CPU: Intel T7400 OS: Win XP MCE Ram: 2 gig DDR2 Disk: 160 gig SATAN (5,400) Optisk: DVD-brenner 8x GFX: Geforce Go 7950 GTX 512 MB Ram Tv-Tuner: Avermedia USB 2.0 MCE Pris: 22 472 spenn 1. Er det noe sted jeg kan få noe tilsvarende eller råere, for samme pris eller lavere? 2. Er det noen nettbutikker som gir avslag for militært personell? (Både innland og utland?) 3. Hvis ja på spørsmål 2, lønner det seg å vente med bestilling av maskin til jeg er i Afghanistan? Edit1: Skjermen på Dell'en er forøvrig 17" med 1920x1200 oppløsning, men jeg klarer ikke engang å finne noen bærbare i Norge med like spesifikasjoner. Finnes det?? Edit2: Har funnet ut at det kan være gunstig med en 15.4 også, og vil gjerne ha noen tips. Endret 6. desember 2006 av hobol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå