Gå til innhold

Julekalender 2006 - luke 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett.

som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil.

hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. :)

Skrevet (endret)

Man gjetter først, og så googler man etterpå for å se om man svarte rett! Det gjør vertfall jeg, ikke alltid jeg googler det men. Sjekke svarene først er jo juks :tease:

Endret av arnbju
Skrevet
Skal jeg tippe, så vet 1/5 svaret på undersøkelsene fra før, 3/5 googler det, og 1/5 gjetter vilt. Og siden det har vært lette spørsmål hittil vil jeg nesten tippe at 3/5 - 4/5 av de som svarer svarer rett.

som sakt, ren tipping fra min side, men alle som kan google har sikkert svart riktig hittil.

hadde egentlig vært morsomt å vinne en gang i blandt, og akkuratt dette hadde jeg virkelig hatt bruk for nå også. :)

7435408[/snapback]

Njaa, eg vil tru at det ikkje er så mange som gjettar vilt kanskje fleire som googlar.

Skrevet

Tja.. det er jo ganske vanskelig å komme på et spørsmål som ikke går an google for å finne svaret. Det meste står jo en plass.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene? (:

Og hvorfor er det ikke link til amobil, akam og gamer sin konkuranse fra hw.no?

Skrevet
Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene?

Ja, det kommer inn et sted mellom 4000 og 5000 svar til hver konkurranse.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Finnes det en oversikt over hvor mange som deltak i disse julekalender-konkuransene?

7437300[/snapback]

Såpass ja. Takk for informasjonen! :w00t:

Skrevet

7437300[/snapback]

Wow, ikke rart jeg ikke vinner. Liten sannelig at det blir meg. Men er dette korrekte svar eller svarene totalt?

Skrevet

Hvor ser man hvem som har vunnet, og de rette svarene eventuelt? Skulle det ikke være en link til det noe sted, eller blir dagene samlet opp for hele måneden, eller uke for uke, for så å bli presentert på forsiden?

Jeg bare spør :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...