Gå til innhold

Canon powershot s70, s80, hvor er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tidligere en powershot s70 som jeg var knallfornøyd med inntil det ble stjålet. Hadde tidligere i høst tenkt å kjøpe det nye lekre s80 men så plutselig er de begge forsvunnet fra alle norske nettbutikker jeg har sjekket.

Jeg håper inderlig at serien ikke er tatt ut av produksjon da jeg ikke finner noe annet kamera som jeg synes kan matche. Det hadde jo en nær-perfekt kombinasjon av størrelse, solid konstruksjon, vidvinkel, høy kvalitet og valgmuligheter.

Kommer det en ny modell kanskje, s90 el s100 eller noe sånt.

Canon Norge svarer ikke.

Jeg ville sette stor pris på det om noen vet noe mer.. Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg hadde tidligere en powershot s70 som jeg var knallfornøyd med inntil det ble stjålet. Hadde tidligere i høst tenkt å kjøpe det nye lekre s80 men så plutselig er de begge forsvunnet fra alle norske nettbutikker jeg har sjekket.

Jeg håper inderlig at serien ikke er tatt ut av produksjon da jeg ikke finner noe annet kamera som jeg synes kan matche. Det hadde jo en nær-perfekt kombinasjon av størrelse, solid konstruksjon, vidvinkel, høy kvalitet og valgmuligheter.

Kommer det en ny modell kanskje, s90 el s100 eller noe sånt.

Mener det var snakk om at den skulle fases ut, og ikke erstattes av ny modell. Husker ikke helt sikkert dog. Du kan jo kikke på Leica C-LUX 1... Det er etter min mening også et veldig lekkert kamera, og har mye av det samme som S80. Du finner info og priser her... Endret av k-ryeng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...