Gå til innhold

mp3-spiller som IKKE lager egne mapper


Anbefalte innlegg

Sliter veldig med min SE w800i mobil som lager egne mapper av låtene. Når jeg forsøker å legge inn via windows explorer får jeg bare feilmelding når jeg skal spille av sangene. Dette gjør mp3-funksjonen på mobilen min helt ubrukelig.

 

Så...skal nå kjøpe en mp3-spiller i julegave. Og har da lært første bud, ingen overstyring av mapper! Såvidt jeg forstår har ihvertfall Sandisk Sansa denne ulempen, regner da med de har det på alle? Hva med Samsung sine? Creative? Ipod?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter veldig med min SE w800i mobil som lager egne mapper av låtene. Når jeg forsøker å legge inn via windows explorer får jeg bare feilmelding når jeg skal spille av sangene. Dette gjør mp3-funksjonen på mobilen min helt ubrukelig.

 

Så...skal nå kjøpe en mp3-spiller i julegave. Og har da lært første bud, ingen overstyring av mapper! Såvidt jeg forstår har ihvertfall Sandisk Sansa denne ulempen, regner da med de har det på alle? Hva med Samsung sine? Creative? Ipod?

7430100[/snapback]

iAudio X5 allows one to use folders to organize your music files. Creative and iPod both use tags for sorting, though Creative is much less "creative" with mp3 and don't rename them like iPod does. OTOH, if your mp3 files are properly tagged, it's no big deal when the player *does* sort them accordingly, could quite an advantage even. My solution is to make playlists to suit every occasion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...