FenrisC0de Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Vel, jeg holder på å lage en ny versjon av start up tuner programmet mitt, versjon 2 blir det vel. Eneste er at jeg nylig fant ut av det navnet fra opptatt. Så da trenger jeg et annet, heh. Trenger et par forslag da Her er programmoversikten min (foreløbig, ikke ferdig).. orker ikke skrive ny på norsk enda.. Start Up Tuner 2: Key features: Add\Remove\Identify processes set to automatically boot up with your computer Remove temporary files Remove recent file lists.. Multi-language (English\Norwegian\German, maybe more if i get some translation help) Auto-Clean feature. Set a time interval (in minutes) to make ST2 automatically remove tempfiles\filelists Identify processes through two different search-engines (set in settings)
shabador Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Earthly TuneUp (ETU)? (utgangspunkt i nicket ditt)
spazeman Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Skal programmet inneholde ordene "Start Up"? Ellers kunne du kanskje kalle det for AutoStart Tuner For eksempel. Sikkert moro å lage sitt eget lille program, skulle ønske jeg hadde den egenskapen. Lykke til
Dracoknight Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jaja......kan du ikke ta utgangs punktet i nicket ditt da? og dessuten hvis du trenger hjelp med oversettinga kan jeg hjelpe litt til...( ikke no særlig god i tysk da men....)
FenrisC0de Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Takk for forslag. Forumnavnet mitt er ikke relevant Når det gjelder oversetting, så har jeg kontroll på norsk\engelsk\tysk\spansk, men fransk er jeg heller laber på Vi får se når den tid kommer. AutoStart Tuner hørtes jo bra ut da får se om det er tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå