Gå til innhold

FMNorge.com - koder søkes


Anbefalte innlegg

Jeg har de siste årene jobbet som leder på nettstedet FMNorge.com - en supporterside for det velkjente managerspillet Football Manager (gikk tidligere under navnet Championship Manager).

 

Etter at jeg tok over hele ansvaret for FMNorge for rundt et år siden har jeg ønsket å kunne utvikle en ny side, altså bygge opp et nytt og bedre FMNorge. For noen måneder siden fikk vi inn en koder som kunne gjøre jobben for meg, men han har nå ikke lenger mulighet til å jobbe med prosjektet. Jeg søker av den grunn etter en ny koder som kan fullføre jobben.

 

Koderen som har jobbet med siden til nå har gjort ganske mye arbeid, men det er fremdeles en del som gjenstår. De viktigste tingene som gjenstår er:

 

- Lage bloggingen helt på ny (samt gjøre det slik at brukerne får adressen http://BRUKERNAVN.fmnorge.com til bloggen sin), samt en del funksjoner bloggen skal ha (kan presiseres ved kontakt)

- Gjøre det lettere å oppdatere en del av informasjonen som ligger ute

- Lage et administrasjonspanel for å administrere brukerne

- Lage et administrasjonspanel for å administrere medarbeiderne - velge hvilke rettigheter de skal ha

- Lage/implementere en bedre teksteditor for publisering av tekst

- Lage diverse scrips som f.eks opplasting av filer, velge egendefinerte bilder til nyhetene

- Legge til et søkefelt på forsiden (koden er klar - må bare tilpasses siden)

- Videreutvikle seksjonene som allerede er lagd (mye etter koderens egne ønsker)

- Pluss arbeid som skulle dukke opp etter hvert.

- Om koderne ønsker det står han også fritt til å konverere forumet over til IPB. Det velger koderen selv.

 

Kommer der mer arbeid enn vi blir enige om blir det selvfølgelig også ekstra betaling.

 

De av dere som er interesserte i å høre mer om arbeidsoppgaven kan ta kontakt med meg på [email protected] - Videre kontakt kan om ønskelig gjennomføres over mail, MSN, IRC eller telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...