Gå til innhold

Neverwinter Nights å anbefale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TES: Arena, TES 2: Daggerfall, TES 3: Morrowind og TES 4: Oblivion minner mye om hverandre i utgangspunktet, da alle er førstepersons rollespill hvor du kan gå fritt rundt og alt det der. RedGuard er et rent adventurespill, og aner ikke hva Battlespire er da jeg ikke har prøvd det. Men "minst like god grafikk som TES" blir jo litt morsomt. Minst like god grafikk som TES: Arena? :p

Skrevet

Jeg var mest inn i FPS og Racing spill helt til en kompis fikk meg til å prøve NWN :p Etter det så har jeg spillt det meste av RPG spill. NWN åpnet en ny sjanger for meg. Uten det spillet hadde jeg nok gått klipp av mange gode timer foran skjermen med RPG klassikere :p Sier bare løp og kjøp jeg:D

Skrevet (endret)

Da bør du kjøpe Baldur's Gate samlingen, laste ned en liten mod som lar deg spille BG1 med motoren til BG2 (og forbedrer grafikken betraktelig) og sette av noen måneder før du kjøper Planescape: Torment. Enkelt og greit. :)

Edit: Typo

Endret av thecrow77
Skrevet

Selv likte jeg ikke NWN noe særlig etter å ha spilt gjennom kampanjen. Kampanjene i SoU og Hordes er mye bedre, men i Hordes ble man altfor kraftig. (vi starter tross alt som level 15, og alle levelene fra 21 og oppover er regnet som "episke"). Men på den annen side har jeg brukt editoren svært mye. Den er nesten perfekt, spesielt med CEP installert. (gratis utvidelse). Hele motoren, grafikken og alt det der har du fra før, men du kan gjøre hva du vil med det og har et sted å plassere skapelsene dine så folk kan laste de ned. Selv om NWN "egentlig" er et rollespill har det blitt endret til det meste, inkludert sjakkspill (!) og survival/horror. :)

Jeg håper Dragon Age for en lignende editor. Da blir jeg nok opptatt i fem, seks år minst. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...