Gå til innhold

6800 LE demobrukt eller 7600 GS til AGP?


Anbefalte innlegg

Topic sier vell det meste, lurer på om jeg bare skal gå for et 6800 LE demobrukt for 495,- eller et 7600 GS som koster i overkant av 1000 kroner?

 

resten av specs på pc'en min:

Sempron 3000+

1 GB ram

Radeon 9600 Pro.

 

Jeg har tenkt å bruke denne pc'en fram til kanskje April/Mai neste år før jeg tar en skikkelig oppgradering.

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok gått for 6800LE, selv om du kanskje ikke får softmoddet det (siden det er demovare antar jeg egentlig at de som kjøpte det til å begynne med prøvde og ikke fikk åpnet alle pipelinesene).

 

Vil påstå at ytelse per kroner er bedre med 6800LE kortet enn med 7600gs kortet.

Lenke til kommentar
Ville nok gått for 6800LE, selv om du kanskje ikke får softmoddet det (siden det er demovare antar jeg egentlig at de som kjøpte det til å begynne med prøvde og ikke fikk åpnet alle pipelinesene).

 

Vil påstå at ytelse per kroner er bedre med 6800LE kortet enn med 7600gs kortet.

7420042[/snapback]

Er vell egentlig klar over det, men vil liksom ha fram om 7600 GS er verdt 600 mer enn 6800 LE, eller om det blir sånn at jeg sitter igjen med en bismak for å ha betalt 600 for noe som egentlig ikke er noe særlig bedre.

men er ikke GS kortet lydløst og har nyere teknologi?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...