Gå til innhold

justering av lyd i adobe premiere pro 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyd i adobe premiere pro 2.

Kan man redigere lyd i adobe premiere pro 2 på samme måte som i pinacle studio? Syns det er litt tungvindt at jeg ikke kan redigere volumet ved hjelp av timeline på annen måte enn å justere volumet i hele klippet. Kan man justere slik at man får forskjellig volum i et klipp?

Til eksempel: Du snakker mens du filmer og denne lyden blir veldig sterk sammenlignet med personen du filmer. Du har derfor behov for å justere mye opp og ned innenfor samme klipp.

Fint om noen kan gi meg svar på dette.

Driver å lærer meg programmet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veit ikkje korleis Studio gjer dette, men det er ikkje noko stort problem å variere volumet. Du har iallfall to ulike måtar å gjere det på, ein i Effect Controls, ein på tidslinja.

I Effect Controls går du under Volume, og skrur på nøkkelrammer (keyframes) for nivået der, ved å trykke på den vetle, kvite stoppeklokka. Nøkkelrammer fungerer slik at om du til dømes lager ei ved 10s som du set til -20dB, og ei ved 15s som du set til -10dB, vil volumet mellom dei gå gradvis frå -20dB til -10dB. Skal du ha ei brå endring må du dermed ha to nøkkelrammer som står ganske tett, og med ulike verdi.

Det følgjande er eg litt usikker på, då det er lenge sidan eg har gjort det: På tidslinja må du fyrst utvide lydsporet trur eg, ved å trykke på den vetle pila like ved namnet på sporet, i feltet til venstre. So trur eg du må velge pen tool frå verktøyboksen. Med det kan du leggje til punkt (nøkkelrammer) på den grøne linja som representerer volumet, og dra den opp og ned mellom punkta, for å auke og minke volumet. Lurer på om du må halde inne Ctrl for å lage punkta, men eg er ikkje heilt sikker på det.

Om dette er mogeleg å gjere «live», med lydmiksaren, veit eg ikkje, men kanskje det står noko om det i hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...