Gå til innhold

Premiere - navnløst problem , men en god forklaring.


Anbefalte innlegg

Okey, la meg si det slikt. Jeg og et par kompiser satt å redigerte en film hjemme til meg, så går jeg opp og henter noe dritt. Og når jeg har kommet ned igjen så har liksom nerdsa gjort slik når jeg bruker slice tool så slicer Premiere lyden og filmkuttet. Jeg må derimot slice dobbelt, en gang på lyden og en gang på filmkuttet. Og når jeg skal drege filmkuttet en annen plass på timelinen, så dreger den bare filmkuttet men ikke lyden. Dette gjør slik at det blir veldig upraktisk, og jeg har _IKKE_ låst noe på audiotracken. Lurer på om noen har peiling på hva dette irriterende problemet kan være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-17 22:38, skrev SjefsKoko:

Okey, la meg si det slikt. Jeg og et par kompiser satt å redigerte en film hjemme til meg, så går jeg opp og henter noe dritt. Og når jeg har kommet ned igjen så har liksom nerdsa gjort slik når jeg bruker slice tool så slicer Premiere lyden og filmkuttet. Jeg må derimot slice dobbelt, en gang på lyden og en gang på filmkuttet. Og når jeg skal drege filmkuttet en annen plass på timelinen, så dreger den bare filmkuttet men ikke lyden. Dette gjør slik at det blir veldig upraktisk, og jeg har _IKKE_ låst noe på audiotracken. Lurer på om noen har peiling på hva dette irriterende problemet kan være.



 

Noen har høyreklikket på klippet og valgt "split audio" eller noe slik. Det går kanskje ann å merke video og audio og velge combine eller no...

 

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...