Gå til innhold

Postmann = Lønn?


d3vil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har peiling på hvor mye en postman får sånn ca i timen? bare litt nysgjerrig

7417415[/snapback]

 

Jeg jobber som lørdagsvikar og da tjener jeg 131 kroner timer som postmann (dvs. sortere post og kjøre ut). Det er ikke dårlig. Tror vanlige ukedager er 109 kroner timen om jeg ikke tar mye feil. Såpass skulle jeg iallefall hatt for å stå opp klokka 05 hver morgen. Men man får man jo kjøre sånn rød tøff bil da :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det noen som har peiling på hvor mye en postman får sånn ca i timen? bare litt nysgjerrig

7417415[/snapback]

 

Jeg jobber som lørdagsvikar og da tjener jeg 131 kroner timer som postmann (dvs. sortere post og kjøre ut). Det er ikke dårlig. Tror vanlige ukedager er 109 kroner timen om jeg ikke tar mye feil. Såpass skulle jeg iallefall hatt for å stå opp klokka 05 hver morgen. Men man får man jo kjøre sånn rød tøff bil da :thumbup:

7437862[/snapback]

 

 

jegvil jeg vil jeg vil..

 

må man være veldig kjent, eller har du gps?

Lenke til kommentar

Null GPS. Det gjelder å lære seg ruta kjapt. Jeg har den vanskeligste i Vestfold sier de som jobber med detta. Brukte ikke lange tida på å lære ruta, men det er inne hvor sorteringa finner sted at ting kan bli rimelig kaotisk. Det kommer litt an på. Er du på en såkalt "reol" med bare gatenavn er det lettere enn min reol som er bare stedsnavn og alle har en tendens til å ha det samme etternavnet :hrm:

 

Men det er fin jobb, å lettjente penger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...