Gå til innhold

Sendte mail til Topline!


Anbefalte innlegg

Har nå lest igjennom endel ting på dette forumet, og en ting som var helt sprøtt var all slaktinga av Topline.no. Jeg tok likeså godt å sendte en mail til dem om dette,og fikk svar. Synes ikke dette var så mye å skryte av, eller? Er det ikke meningen hos en bedrift at ALLE kunder skal være 100% fornøyde? Hos Topline er det altså bare NOEN som er helt fornøyde. Merkelig politikk det der.

----------

 

To: [email protected],

Subject: RE: Slakting!

Date: Mon, 17 Dec 2001 04:13:31 +0100

 

>Hei!

>

>Ville bare gjøre dere oppmerksom på at dere blir slakta på

>Hardware.no sitt forum. Endel kunder har visst hatt skikkelig dårlig

>erfaring med handel hos dere. Tenkte kanskje det var kjekt å vite.

>

>http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=6603&forum=25

>

>

>God Jul

 

---Svaret

 

Hei

 

Takk for infoen..

Det er dog riktig at enkelte kunder i vår startfase fikk en service

som ikke ligner noen ting som helst, men selskapet har tatt dette på

alvor og enkelte har faktisk blitt sparket som følge av dette.

 

dog har vi levert til ca 1600 kunder siden starten og har vel som

alle andre noen som er sure noen som synetes alt er ok og noen som er

meget fornøyd ..

 

mvh

 

[email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får jo aldri alle kunder fornøyde. Nå må du huske på at som de sier var de i startfasen. Feilen de gjorde var kanskje å ha så billige priser i starten! Lave priser = mange kunder. Mange kunder + ny butikk = kaos. Mener å huske at komplett hadde litt problemer de også! Det er forresten akkurat som hos telenor og adsl. Skjønner sinnsykt godt at ting ikke helt går etter planen når det er noe helt nytt, som trenger sin "innkjøringsperiode", som alle SKAL ha I DAG! Det er klart at man skal ha det man er lovet o.l. men litt forståelse må man ha!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-17 12:55, Instigator skrev:

Man får jo aldri alle kunder fornøyde. Nå må du huske på at som de sier var de i startfasen. Feilen de gjorde var kanskje å ha så billige priser i starten! Lave priser = mange kunder. Mange kunder + ny butikk = kaos. Mener å huske at komplett hadde litt problemer de også! Det er forresten akkurat som hos telenor og adsl. Skjønner sinnsykt godt at ting ikke helt går etter planen når det er noe helt nytt, som trenger sin "innkjøringsperiode", som alle SKAL ha I DAG! Det er klart at man skal ha det man er lovet o.l. men litt forståelse må man ha!


 

enig!

Lenke til kommentar

Det er flott dere er enige i det Instigator skriver. Da ble det ikke BARE slakt av Topline.no, og det tyder på at det finnes folk med såpass respekt for andre, selv om det kan gå litt i motbakke. At jeg sendte mail til dem var vel egentlig for å gjøre dem klar over hva "massen" mente, slik at de kunne få en mulighet til å forsvare seg. Det ligger som oftest en logisk forklaring bak, og den kan være grei å få frem, slik at ikke alle "svartmaler" sjappa. Jo flere slike webshopper som består, jo bedre konkurranse og priser til oss :grin:

Eller?

 

 

_________________

Festina Lente - skynd deg langsomt!

 

[ Denne Melding var redigert av: ZoLan på 2001-12-18 00:58 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZoLan på 2001-12-18 00:59 ]

 

[ Denne Melding var redigert av: ZoLan på 2001-12-18 01:00 ]

Lenke til kommentar

Hmmm topline ga seg ut for å være Nsafe-godkjent uten å være det i begynnelsen :sad: :sad: :sad:

 

Alså :smile: :smile: :smile: !!! REIN BLØFF !!! :sad: :sad: :sad:

 

Og når man i tillegg for 18 ENERE av 21 Karakterer så sier det sitt :sad: :sad: :sad:

 

Desuten er jeg en av de 18 som har gitt dem karakter 1 og det PGA null svar og null ordre bekreftelse

på en bestilling jeg hadde.

 

enda jeg sendte dem mail flere ganger og i ca 14 dager :sad: :sad: :sad:

 

til slutt ga jeg opp topline.no og brukte psdata.no som jeg har hatt MEGET gode erfaringer med :smile: :smile: :smile:

 

Og jeg sier bare, det skal mere til enn og unnskjylde seg via emailen du fikk ZoLan

før de for min tillit igjen :sad: :sad: :sad:

Lenke til kommentar

Hmmm topline ga seg ut for å være Nsafe-godkjent uten å være det i begynnelsen :sad: :sad: :sad:

 

Alså :sad: :sad: :sad: !!! REIN BLØFF !!! :sad: :sad: :sad:

 

Og når man i tillegg for 18 ENERE av 21 Karakterer så sier det sitt :sad: :sad: :sad:

 

Desuten er jeg en av de 18 som har gitt dem karakter 1 og det PGA null svar og null ordre bekreftelse

på en bestilling jeg hadde.

 

enda jeg sendte dem mail flere ganger og i ca 14 dager :sad: :sad: :sad:

 

til slutt ga jeg opp topline.no og brukte psdata.no som jeg har hatt MEGET gode erfaringer med :smile: :smile: :smile:

 

Og jeg sier bare, det skal mere til enn og unnskjylde seg via emailen du fikk ZoLan

før de for min tillit igjen :sad: :sad: :sad:

Lenke til kommentar

Desuten er ikke de grafikkorta (GeForce 3 TI 200)

til 1800,-

noe Julegavetilbud men en kamp for og overleve som webbutikk da topline.no har innsett att de er "ferdige" vis de ikke skjerper seg :sad:

 

så nå selger de råbillige grafikkort og kaller det juletibud slik att de får masse fornøyde kunder som de håper skal sette bedre karakterer på dem på brukerenes erfaringer av webbshopper (sjekk link her:)

http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline

 

Vil de lykkes ?

 

Jeg håper ikke det da slike shopper bar burde vært aviklet og kjørt konkurs !

Lenke til kommentar

Jeg bestillte Daytona TI200 kort den 12.

Igår 17/12 ringte jeg dem og fikk akkurat stoppet ordren før den ble sendt ut. Jeg stakk heller innom butikken og hentet kortet selv.

Jeg ble med en gang expedert og dro lykkelig hjem med kortet mitt.

De hadde da jobbet på spreng og sendt ut ca 400 andre grafikkort og 22 komplette pc for å få dem ut før jul.

Tror de står på alt de kan for Deg som kunde, og tror ikke de er verre enn andre web butikker.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Litt om topline!

 

Skal du ha noe gå i butikken! Snakk med eivind, hva enn dere gjør ikke snakk med den igjen grodde vattnissen som heter ivar! Jeg har en kompis som jobber der, nemlig eivind. Jeg vet hva som skjer der og det er ikke så veldig bra. Mr.Luring eller Ivar er ikke til å stole på. Det er absolutt ingen som har blitt sparket der. Det er bullshit!

 

Det er bare en tidligere salgs sjef + fler som slutta pga uryddige forhold i sjappa.

 

den som har handlet der før, vet det samma som meg! Det er og blir en jalla sjappe så lenge ivar jobber der. Der er litt kjipt at han ikke kan få sparken siden han eier sjappa. Han sier bare bullshit! Det veldig mange som har hevet kjøpet der. pga de får aldri det de skal ha. Ivar er en sikklig luring som bullshiter deg fra første stund! 99.9% av det han sier er bullshit. Gunnen til at alt tar så lang til på webben er fordi det er det som er ivars jobb. Jeg har hørt flere røver historier derifra enn det jeg huske! Hører om minst 20 stk i uka!

 

ETT RÅD! SNAKK MED EIVIND, IKKE DEN IGJEN GRODDE VATTNISSEN (IVAR). Når dere ser ham skjønner dere hva jeg mener!

 

Hvis det er noen som vil høre røver historier så kan du be de åpne en ny topic i forumet : "Topline.no - bare tull?" Så skal jeg poste alt jeg hører der! Vedder på at jeg kan skrive en hel bok om dem! hehe!

 

Over og ut!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-18 11:56, lorderror skrev:

Litt om topline!


Skal du ha noe gå i butikken! Snakk med eivind, hva enn dere gjør ikke snakk med den igjen grodde vattnissen som heter ivar! Jeg har en kompis som jobber der, nemlig eivind. Jeg vet hva som skjer der og det er ikke så veldig bra. Mr.Luring eller Ivar er ikke til å stole på. Det er absolutt ingen som har blitt sparket der. Det er bullshit!


Det er bare en tidligere salgs sjef + fler som slutta pga uryddige forhold i sjappa.


den som har handlet der før, vet det samma som meg! Det er og blir en jalla sjappe så lenge ivar jobber der. Der er litt kjipt at han ikke kan få sparken siden han eier sjappa. Han sier bare bullshit! Det veldig mange som har hevet kjøpet der. pga de får aldri det de skal ha. Ivar er en sikklig luring som bullshiter deg fra første stund! 99.9% av det han sier er bullshit. Gunnen til at alt tar så lang til på webben er fordi det er det som er ivars jobb. Jeg har hørt flere røver historier derifra enn det jeg huske! Hører om minst 20 stk i uka!


ETT RÅD! SNAKK MED EIVIND, IKKE DEN IGJEN GRODDE VATTNISSEN (IVAR). Når dere ser ham skjønner dere hva jeg mener!


Hvis det er noen som vil høre røver historier så kan du be de åpne en ny topic i forumet : "Topline.no - bare tull?" Så skal jeg poste alt jeg hører der! Vedder på at jeg kan skrive en hel bok om dem! hehe!


Over og ut!


 

Har du noe personlig imot ivar eller?

 

- MaStEr-T :wink:

Lenke til kommentar

Som de fleste har sett har kjører topline.no en julegavetibud kampanje i disse dager med Daytona Geforce 3 TI 200 NÅ til 1813,-

 

Men det er IKKE noe Julegavetilbud men en kamp for og overleve eller for og LURE oss alle slik att de kan få masse plusser på brukernes erfaringer da "Ivar" den "lure"på topline (sjefen) har endelig forstått att det ikke går og lure oss da vi har brukernes erfaringer her på hardware.no , noe han overså i begynnelsen/oppstarten av topline.no.

men nå har han skjønt betydningen av brukernes erfaringer og er blitt redd for og miste masse kunder og gå konken derfår kjører han dette "såkalte" "supertilbudet" slik att de som kjøper det GeForce 2 TI 200 kortet til 1800 kr skal bli fornøyde og gi topline.no masse plusskarakter på webbshopperfaringer slik att han kan fortsette som før med sitt lureri.

 

Vil han lykkes ?

 

Må alle oss som fikk svi PGA forferdelig service se på att dere andre lar dere "kjøpe" av ett firma som egentlig ikke fortjener og eksistere

Ja de har fått 18 ENERE av 21 karakterer

(sjekk link her:)

http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline

 

Desuten ga de seg ut for å være Nsafe-godkjent uten å være det

sjekk selv på denne linken:

http://www.hardware.no/webshoper/topline.html

(nederst på siden)

Altså : !!! REIN BLØFF !!! og bare LURERI !!!

 

please kjære "brukere" på dette forumet bruk nå den

"stemmeretten" du har som ett bevist menneske og la vær og handle hos denne webbshoppen.

 

kun slik kan vi bli kvitt slike butikker som bare driver og lurer oss i stry !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...