Gå til innhold

Hei! Trenger litt hjelp angående en kompis sin acc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, som i topic trenger jeg litt hjelp med en kompis sin acc. Kompisen min er i samme guild som meg som gjør det enda verre men her er problemet: Han måtte betale accounten på onsdagen og så fikk han spilt på torsdagen, men på fredagen måtte han betale igjen også virket det på lørdagen uten at han hadde betalt. Og nå på søndag må han betale på nytt? WTF? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har skjedd med meg også. Det er veldig enkelt, om du er sikker på at det har blitt trekt penger fra kontoen hans de 2 gangene han har betalt (kanskje 3 nå?:p) bare send mail til blizzard.

De blir kjempelei seg og gir ham månene han har betalt, + 1 måned extra sikkert! (Jeg fikk dette)

Heldig han egentli :p

Skrevet
Vel, som i topic trenger jeg litt hjelp med en kompis sin acc. Kompisen min er i samme guild som meg som gjør det enda verre men her er problemet: Han måtte betale accounten på onsdagen og så fikk han spilt på torsdagen, men på fredagen måtte han betale igjen også virket det på lørdagen uten at han hadde betalt. Og nå på søndag må han betale på nytt? WTF?  :dontgetit:

7414188[/snapback]

bruker vel et kort som ikke har dekning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...