Lampeskjermen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Vel, som i topic trenger jeg litt hjelp med en kompis sin acc. Kompisen min er i samme guild som meg som gjør det enda verre men her er problemet: Han måtte betale accounten på onsdagen og så fikk han spilt på torsdagen, men på fredagen måtte han betale igjen også virket det på lørdagen uten at han hadde betalt. Og nå på søndag må han betale på nytt? WTF?
Rockna Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Betaler han med game card? visa? master card?? Info plx
genetex Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har skjedd med meg også. Det er veldig enkelt, om du er sikker på at det har blitt trekt penger fra kontoen hans de 2 gangene han har betalt (kanskje 3 nå?) bare send mail til blizzard. De blir kjempelei seg og gir ham månene han har betalt, + 1 måned extra sikkert! (Jeg fikk dette) Heldig han egentli
Coaxmetal Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Vel, som i topic trenger jeg litt hjelp med en kompis sin acc. Kompisen min er i samme guild som meg som gjør det enda verre men her er problemet: Han måtte betale accounten på onsdagen og så fikk han spilt på torsdagen, men på fredagen måtte han betale igjen også virket det på lørdagen uten at han hadde betalt. Og nå på søndag må han betale på nytt? WTF? 7414188[/snapback] bruker vel et kort som ikke har dekning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå