paix Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei, jeg lurte på hvorfor gothic 3 krever mye mer enn elderscrolls 5 oblivion, når grafikken der ikke er noe særlig bedre? noen som vet?
Lir Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 I gothic e dt mye flere 'detaljer'. Over alt ligge det ett eller annet. Eks. Greiner, ødlagte kjerrer, små ting du kan plukke opp osv. Synst oblivion hadde litt for lite av dt! Var liksom dt samme om og om igjen=/
Campin Carl Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 si ifra til en snill moderator og få tråden flyttet til Gothic-kategorien av forumet så skal du se at du kanskje får flere svar tenker jeg. Mvh Campin Carl
RogueAlien Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes grafikken er litt klumpete or rar. Og spillet har altfor mye en "arcade" stil til å falle i smak hos meg. The Elder Scrolls IV: Oblivion med alle sine feil og mangler er bedre enn dette...
paix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes grafikken er litt klumpete or rar. Og spillet har altfor mye en "arcade" stil til å falle i smak hos meg. The Elder Scrolls IV: Oblivion med alle sine feil og mangler er bedre enn dette... 7419638[/snapback] er helt enig med deg
Phoenixs Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Fordi det er dårlig kodet? 7417966[/snapback] Riktig.
Hr. Jenssen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg synes grafikken er litt klumpete or rar. Og spillet har altfor mye en "arcade" stil til å falle i smak hos meg. The Elder Scrolls IV: Oblivion med alle sine feil og mangler er bedre enn dette... 7419638[/snapback] Uhm, hæ? Gothic er alt for arkadisk, mens Oblivion ikke er det? Jeg ser ikke helt logikken der, jeg. Forøvrig, det er mange faktorer som gjør at spillet krever mye. At spillet er dårlig kodet er helt feil, selv om at kodingen kunne vært mye bedre. Likevel, jeg hadde ikke forventet mye mer fra et så lite og "fattig" team som Piranha. En annen faktor, som jeg vil tro har mest å si, er at spillet lastes inn èn gang, og det er når du først laster det i starten. Det er aldri noen innlasting når du går inn i et hus eller en by (slik som det gjør i f.eks. Oblivion). Hele verdenen er 100% sømløs, og da sier det seg selv at spillet vil kreve en del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå