Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ActionTrip: As revealed, Mass Effect takes place in a huge universe, one that is distinctly larger than the world we've explored in Star Wars: Knights of the Old Republic. Just how large is the universe anyway? How many planets are there? Casey Hudson: There are literally hundreds of locations you can travel to in your ship, and what you'll find there can be anything from a barren asteroid to a large explorable location involving its own subplots, new characters, and extremely valuable rewards. Link Har en liten følelse av at dette spillet kommer til å bli orgasmisk
fffuuu manchu Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Sweet! Takk, Mr.FOXHOUND Når dette spillet kommer blir det 360 på meg
Vortexsurfer1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ja gleder meg til dette spillet, håper det blir litt ala Oblivion bare i en moderne spacy setting
Vortexsurfer1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hva betyr "friendly NPC's"? 7413096[/snapback] NPC-non playeble characters
Heales Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dette ligger godt an til å bli et av de største høydepunktene i 2007. Oh la la la la
DP Rusher Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hva betyr "friendly NPC's"? 7413096[/snapback] Burde egentlig stått non-hostile NPC's da langt fra alle karakterene du snakker med er vennlige.
skyggefreaken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Gleder meg til det spillet. Får meg til å mimre om "Wing commander" til PC. Bare at dette virker mye større. noen som husker det spillet
thomassit0 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 gleder meg bare mer og mer til dette spillet. ser så sinnsykt lovende ut.
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det er spesielt to ting som kommer til å gjøre dette spillet til GOTY i 2007 (bare vent - it will happen ): 1. Det er et rollespill fra BioWare. 99% av gangene, holder rollespillene deres en kvalitet som må sies å være langt høyere enn mange andre. Av mer personlige grunner, hadde jeg neppe spilt rollespill om det ikke var for dette firmaet. Det var de som greide å suge meg inn i denne bølgen. 2. Størrelsen på spillet. Seriøst, hvem har vel ikke drømt om å utforske ukjent territorium, enten det er forlatte jungler i Sør-Amerika eller verdensrommet? Jeg har stor tro på at dette spillet kan gi oss en slik utforskerrolle, der vi må reise til steder intet menneske har satt sin fot før. Det hele blir litt som å oppfylle barnslige guttedrømmer for min del, men herre som jeg gleder meeg Endret 3. desember 2006 av Mr.FOXHOUND
StaBBer Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jepp, størrelsen på spillet ser enorm ut. De fleste har vel sett den videoen der det ser ut som at man kan velge mellom flere galakser, som igjen har flere solsystem, som der igjen har flere planeter... Spørs vel om alle disse planetene kan besøkes, men om det er tilfelle er jeg målløs. Det kan nesten virke for stort, hehe. Er det ikke slik at Mass Effect skal vli en trilogi også?
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jo, BioWare har bekreftet at det skal være en trilogi - i tillegg har de vel også sagt at det skal komme tilleggspakker til hvert spill tror jeg. Slett ikke verst det Og jeg er ikke særlig redd for at spillet kommer til å bli for stort for min del i hvertfall - eneste det gjør er jo å skremme bort alt casual trash. Så kan de gå å spille Pimp My Ride eller noe i stedet
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Spelet kjem vel på Blu-ray? Det er jo så stort.. Men fra spøk til revolver; det var BioWare som fekk meg til å prøve mitt første RPG òg. Eg har aldri sett tilbake etter det! Mass Effect blir eit fantastisk spel, gameplay messig, og så ser det òg utruleg bra ut!
BlastyTrasty Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) ActionTrip: What sort of content can gamers expect to get via Xbox Live for Mass Effect?Casey Hudson: We actually have a very ambitious downloadable content plan that will allow players to continue exploring the Mass Effect galaxy long after they finish the main story. More details on that to come... Utav det les eg at dei kjem til å release nye "episodar" eller evt. quests FLOTT! ActionTrip: Is there a precise launch date planned for Mass Effect? Are there any plans for a PC version of the game? Casey Hudson: We're still locking down details of our launch date, but you can expect it sometime in early 2007. Mass Effect is an Xbox 360 exclusive, and we can't wait for you to play it! (Way to dodge that question, Casey! - Ed) Håpar på Q1 av 2007 då. Så me får kost oss med dette fantastiske spelet i vinter Endret 4. desember 2006 av dark by design
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå