Gå til innhold

NFSC Problem (umulig å vinne)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Det har seg slik at jeg har kommet til 68%, og etter at jeg slo 3.bossen, kunne jeg delta i et racewar-løp.

Dette får jeg derimot ikke til å vinne, da de er helt sinnsykt gode. Har prøvd mange ganger nå, og ender som regel på 6-10. plass, over 10s etter. Jeg har denne bilen:

Hva er grunnen til at jeg ikke har mulighet til å vinne?

PD:)

Endret av PsychoDevil98
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Det har seg slik at jeg har kommet til 68%, og etter at jeg slo 3.bossen, kunne jeg delta i et racewar-løp.

Dette får jeg derimot ikke til å vinne, da de er helt sinnsykt gode. Har prøvd mange ganger nå, og ender som regel på 6-10. plass, over 10s etter. Jeg har denne bilen:

7411377[/snapback]

prøv ha med den medhjelperen som viser snarveier, helst han guttungen

Skrevet (endret)
Hei

7411377[/snapback]

prøv ha med den medhjelperen som viser snarveier, helst han guttungen

7412014[/snapback]

Det går ikke an å ha med medhjelpere i race wars, eller?

Edit: er det noe galt med bilen min? De suser forbi meg, med corvette, viper o.l.

Endret av PsychoDevil98
Skrevet

Få tak i en Tier 3 bil. Cayman er vel Tier 2 hvis jeg ikke husker feil. Den er rett og slett ikke bra nok til å kjøre mot de bilene.

Kjør noen andre løp og skaff deg penger og lås opp nye biler. Er vel ikke lenge til diverse Tier 3 biler er i handelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...