PsychoDevil98 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hei Det har seg slik at jeg har kommet til 68%, og etter at jeg slo 3.bossen, kunne jeg delta i et racewar-løp. Dette får jeg derimot ikke til å vinne, da de er helt sinnsykt gode. Har prøvd mange ganger nå, og ender som regel på 6-10. plass, over 10s etter. Jeg har denne bilen: Hva er grunnen til at jeg ikke har mulighet til å vinne? PD:) Endret 2. desember 2006 av PsychoDevil98
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei Det har seg slik at jeg har kommet til 68%, og etter at jeg slo 3.bossen, kunne jeg delta i et racewar-løp. Dette får jeg derimot ikke til å vinne, da de er helt sinnsykt gode. Har prøvd mange ganger nå, og ender som regel på 6-10. plass, over 10s etter. Jeg har denne bilen: Hva er grunnen til at jeg ikke har mulighet til å vinne? PD:) 7411377[/snapback] prøv ha med den medhjelperen som viser snarveier, helst han guttungen
-sparks- Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 drit i racewars, du får nesten ingenting for å vinne dem, de får pc'en din til å knele i framerate, og du trenger dem ikke får å runde spillet
PsychoDevil98 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hei Det har seg slik at jeg har kommet til 68%, og etter at jeg slo 3.bossen, kunne jeg delta i et racewar-løp. Dette får jeg derimot ikke til å vinne, da de er helt sinnsykt gode. Har prøvd mange ganger nå, og ender som regel på 6-10. plass, over 10s etter. Jeg har denne bilen: Hva er grunnen til at jeg ikke har mulighet til å vinne? PD:) 7411377[/snapback] prøv ha med den medhjelperen som viser snarveier, helst han guttungen 7412014[/snapback] Det går ikke an å ha med medhjelpere i race wars, eller? Edit: er det noe galt med bilen min? De suser forbi meg, med corvette, viper o.l. Endret 3. desember 2006 av PsychoDevil98
brekkmiddel Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Få tak i en Tier 3 bil. Cayman er vel Tier 2 hvis jeg ikke husker feil. Den er rett og slett ikke bra nok til å kjøre mot de bilene. Kjør noen andre løp og skaff deg penger og lås opp nye biler. Er vel ikke lenge til diverse Tier 3 biler er i handelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå