NoWiSee Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kunne du lagt ut en kopi av kjøpskvitteringen din? ett eller annet som sier meg at dette er BS. Selv med 2 stk 8800GTX kort trenger du ikke en Tagan TurboJet 1100W. Og om du er seriøs, og faktisk har kjøpe en strømforsyning til 4000kr, så må jeg bare gratulere deg med ca 3000 kroner ut av vinduet. Det holder lenge med 700 watt strømforsyning til det oppsettet der med mindre du har noe sånn som 25 harddisker.
paix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 har hevet kjøpet og levert inn pc'n til komplett, tenker jeg kommer til å kjøpe en billigere pc til 10-15 tusen istedenfor. takk for svar og hjelp
paix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Kunne du lagt ut en kopi av kjøpskvitteringen din? ett eller annet som sier meg at dette er BS. Selv med 2 stk 8800GTX kort trenger du ikke en Tagan TurboJet 1100W. Og om du er seriøs, og faktisk har kjøpe en strømforsyning til 4000kr, så må jeg bare gratulere deg med ca 3000 kroner ut av vinduet. Det holder lenge med 700 watt strømforsyning til det oppsettet der med mindre du har noe sånn som 25 harddisker. 7416498[/snapback] hadde 3 raptor disker på den, og hvorfor tror du dette er bullshit? jeg er 21 år, og å finne på å legge inn tråder som ikke er sanne hadde jeg aldri funnet på... kvitteringen kopierer jeg til en PM til deg hvis du så gjerne vil ha den.
EirikLF Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har du nyeste nVidia driver, ikke klokket kortet og likevel opplever artifacts i 3dMark06, vil jeg tro det er noe galt ett sted.
oysfaerg Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kunne du lagt ut en kopi av kjøpskvitteringen din? ett eller annet som sier meg at dette er BS. Selv med 2 stk 8800GTX kort trenger du ikke en Tagan TurboJet 1100W. Og om du er seriøs, og faktisk har kjøpe en strømforsyning til 4000kr, så må jeg bare gratulere deg med ca 3000 kroner ut av vinduet. Det holder lenge med 700 watt strømforsyning til det oppsettet der med mindre du har noe sånn som 25 harddisker. 7416498[/snapback] Jøssenavn? Hva er det for slags utsagn da? La nå gutten få kjøpe det han selv vil da!? (Selv om jeg er aldri så uenig i valget av minnebrikker, brikker til halvparten gjør samme hastigheten med samme timings) Dessuten er en PSU med 700W til 1000 kroner bare søppel, men det er vel ikke så nøye for deg?
paix Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 er ikke så farlig har uansett levert inn pc'n nå, tenker jeg heller satser på en pc fra 10-15 tusen kr :!: holder i massevis det for meg egentli
Reeve Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 er ikke så farlig har uansett levert inn pc'n nå, tenker jeg heller satser på en pc fra 10-15 tusen kr :!: holder i massevis det for meg egentli 7423513[/snapback] Smart avgjørelse Jeg ville gått for noe sånn som DETTE. Det er i hvertfall det jeg skal gå for. Med mindre oysfaerg bestemmer seg for å være uenig, og få meg til å bytte deler. Forresten, har det mye å si om jeg velger 8800GTS fra Asus, Gainward eller XFX? har mest lyst på Asus sin verisjon, men det er for det meste pga. bundlen. Jeg spør fordi jeg skal bestille fra PCutstyr.no, og de får ikke Asus 8800GTS inn før den 20, men de har Gainward og XFX inne i dag. Eneste jeg må vente på da, er HKet (som jeg forøvrig VET at det har BIOSproblemer, men jeg får leve med det en stund).
NoWiSee Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Dessuten er en PSU med 700W til 1000 kroner bare søppel, men det er vel ikke så nøye for deg? 7423326[/snapback] Så du mener seriøst at Fortron-Source Epsilon 700W er søppel? Ja jo. Det blir din subjektive mening, mens diverse hardware sider og forum mener det motsatte. Så jeg ser hvordan din subjektive mening er av noen betydning.
oysfaerg Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Dessuten er en PSU med 700W til 1000 kroner bare søppel, men det er vel ikke så nøye for deg? 7423326[/snapback] Så du mener seriøst at Fortron-Source Epsilon 700W er søppel? Ja jo. Det blir din subjektive mening, mens diverse hardware sider og forum mener det motsatte. Så jeg ser hvordan din subjektive mening er av noen betydning. 7424559[/snapback] Jepp, min subjektive mening er at den er rett og slett søppel til mitt bruk, prøv å se folks bruksområder før du uttaler deg neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå