Glasgrekar Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Har laget meg en UD warlock som heter Wizlock Akkurat startet... Endret 3. desember 2006 av Glasgrekar
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Da er første post oppdatert med folk som har svar her hva dem kaller seg ingame! Håper at enda fler melder seg på, har enda ikke fått laget et guild men skal fikse dette i løpet av dagen.
random_wannabe Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skal se, dette kan jo bli interresant Isåfall tror jeg det blir en Undead Warlock <333
kalken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 hmm ser interesant ut, får jeg noe info om hvor høy lvl dere er blitt osv? vis dere ikke er altfor høyt allerede blir jeg sikkert med å lage en char, ikke noe main da
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Da har jeg snakket med noen av dere på forumet og blitt enige om at vi tar navnavstemning her. Da er det bare å komme med forslag så blir vi enige om hvilket vi tar. Mitt forslag er "Norwegian Superheroes"
toranv Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 da har jeg startet en tauren shaman som heter Grawr Hvilken lvl er folka nå?
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Ingen er over lvl 10, så her er det bare å starte en char og spille med oss! Til nå har jeg fått 6 whispers ingame! Vær greie å whispre meg så skal jeg fikse guild
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kan godt bli med jeg også, men har ikke tilgang på WoW før i morgen. Men kan gi deg en whisp da. navnet blir nok RoccoSifredi hvis det går ann;) Vurderer en Undead Mage, blir første mage og horde for meg;)
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Når dere får summet dere til å få laget en character, vær greie å skriv her hva dere kaller dere. Kom gjerne med et forslag til guildnavn også!
SnusHanen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Syns det kunne vært litt moro med et mytisk navn da, noe med viking å gjøre. Men det er meg da. Heroes Of Valhalla f.eks
BMW M3 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Om ingen har noe imot navnet "Heroes of Valhalla" lager jeg et guild med dette navnet, så lager jeg en guild om en time med dette navnet
kalken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 har da laget en orc shaman som jeg kaller kalken...
.tomf Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Blir litt dumt å blande inn norrøn mytologi synes jeg. Hva med "Hordes of Norway" ?. -Norwegian Pride -Norwegians at War Bare noen forslag. Endret 3. desember 2006 av TomFu
Gjest Slettet-66d37 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er med, men blir ikke mainen min. Starter en priest..Enten troll eller undead Whisprer ingame etterpå. Troll priest ble det. Alliona er nicket Endret 3. desember 2006 av Slettet-66d37
jajafon11 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kunne tenke meg og joine jeg UD rogue Navn: sappern lager en i måra etter skolen
Veta Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kanskje jeg joiner =D Men er ikke sikker gir beskjed i morgen
genetex Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg er KANSKJE med. Da vil jeg at guilden skal hete "The ecstasy of gold".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå