Gå til innhold

Noen som er med på å starte ny char sammen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er første post oppdatert med folk som har svar her hva dem kaller seg ingame! Håper at enda fler melder seg på, har enda ikke fått laget et guild men skal fikse dette i løpet av dagen. :)

Skrevet

hmm ser interesant ut, får jeg noe info om hvor høy lvl dere er blitt osv? vis dere ikke er altfor høyt allerede blir jeg sikkert med å lage en char, ikke noe main da

Skrevet

Da har jeg snakket med noen av dere på forumet og blitt enige om at vi tar navnavstemning her. Da er det bare å komme med forslag så blir vi enige om hvilket vi tar. Mitt forslag er "Norwegian Superheroes" :p

Skrevet

Ingen er over lvl 10, så her er det bare å starte en char og spille med oss! Til nå har jeg fått 6 whispers ingame! Vær greie å whispre meg så skal jeg fikse guild :)

Skrevet

Kan godt bli med jeg også, men har ikke tilgang på WoW før i morgen. Men kan gi deg en whisp da. navnet blir nok RoccoSifredi hvis det går ann;) Vurderer en Undead Mage, blir første mage og horde for meg;)

Skrevet

Når dere får summet dere til å få laget en character, vær greie å skriv her hva dere kaller dere. Kom gjerne med et forslag til guildnavn også!

Skrevet

Om ingen har noe imot navnet "Heroes of Valhalla" lager jeg et guild med dette navnet, så lager jeg en guild om en time med dette navnet :)

Skrevet (endret)

Blir litt dumt å blande inn norrøn mytologi synes jeg.

Hva med "Hordes of Norway" ?.

-Norwegian Pride

-Norwegians at War

Bare noen forslag.

Endret av TomFu
Gjest Slettet-66d37
Skrevet (endret)

Er med, men blir ikke mainen min.

Starter en priest..Enten troll eller undead :)

Whisprer ingame etterpå.

Troll priest ble det.

Alliona er nicket

Endret av Slettet-66d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...