Straydog Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Noen som kan gi meg anbefaling over hvilke program som er best å lage musikk med? Setter krav til at det ikke er så avansert at det er vanskelig å bruke, men at det allikevel er et godt program. Lenge siden jeg har lekt med slike programmet, og det forrige jeg brukte var Modplug Tracker. Noen forslag?
Abnorm Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Noen som kan gi meg anbefaling over hvilke program som er best å lage musikk med?Setter krav til at det ikke er så avansert at det er vanskelig å bruke, men at det allikevel er et godt program. Lenge siden jeg har lekt med slike programmet, og det forrige jeg brukte var Modplug Tracker. Noen forslag? 7408329[/snapback] De mest brukte er: FrutyLoops (enkelt og greit) Reason 3 (mye brukt, men jeg liker den ikke) Cubase SX4 (min favoritt)
riktig Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Kan også legge til at Cubase (som også er min favoritt) er DYRT, men verdt det om du skal drive seriøst med musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå