3.14 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg får ikke installert Far Cry ordentelig pga mitt OS (windows xp professional x64), så jeg får opp denne feil meldingen. Endret 2. desember 2006 av pink panther
aspic Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Jeg har det samme operativsystemet men installerte uten noen form for problemer. Virker som om det er noen korrupte filer eller noe sånt..
3.14 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 så må jeg bytte spillet til ett annet ett?
aspic Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Var egentlig ganske rart, har du sjekka om det er riper ellernosnt i cd-plata eller (om du har skaffa det på alternative metoder) om du har fått ned alle filene skikkelig? =o
aspic Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du kan også prøve å gjøre slik: Åpne cd'n via "min datamaskin". Der høyrekliker du på setup.exe eller install.exe eller noe i samme duren. Og går ned på "Egenskaper" (properties), så trykker du på arkfanen "Kompabilitet" (compatibility). Der huker du av for å kjøre programmet i kompabilitetsmodus for windows xp. Deretter prøver du å kjøre installasjonsprogrammet på nytt..
3.14 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 har gjort alt det, prøvde og laste det ned også men fikk samme feilen da...kanskje min maskin bare nekter å kjøre spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå