Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor kan installasjonsCD lastes ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner :)

Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ .

Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Nå fant jeg et gammelt nettverkskort som jeg hadde liggende og som jeg gjerne vil installere på en av mine eldre maskiner :)

Problemet er at jeg ikke har installasjonsCDen. Kortet mitt er et trådløst D-Link DWL-650+ .

Er det noen som kan linke direkte til en downloadlink? Tusen takk for linker og for svar :)

7407271[/snapback]

det VAR bare å gå inn på dlink.no og klikke på support...

ftp://ftp.dlink.se//Products/dwl-products...drivers_307.zip

Skrevet (endret)

7407271[/snapback]

Tok meg ikke særlig over 30 sekunder å finne det hos D-Link, det burde du egentlig klart selv... :whistle:

Drivere

Edit: mange svarer samtidig... :cool:

Endret av Inge Rognmo
Skrevet

Latsabb! :roll:

Å bruke ett minutt for å lete på produsentens sider burde være et minimum før en søkte hjelp her på forumet.

Noen eier visst ikke tålmodighet og skal ha alt servert på et fat. :dontgetit:

Tok meg også mindre enn ett minutt å finne det.

• 3 uker senere...
Skrevet

Okey... Det går ikke ann å laste ned fra noen av linkene. Jeg kommer til 12% og dermed går det ikke oppover. Da står den bom stille på 269kb... Hva er det som er galt?

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet
Okey... Det går ikke ann å laste ned fra noen av linkene. Jeg kommer til 12% og dermed går det ikke oppover. Da står den bom stille på 269kb... Hva er det som er galt?

7557984[/snapback]

Trolig noe med PC'n din eller linja di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...