Gå til innhold

to design til slakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Hehe, ble det for gay :) Det som smalt rett i fleisen på meg var helt gyselige farger. De var alle like skrikende. Kunne tenkt meg litt variasjon i valgene, alt etter hva du ønsker å fremheve i ditt personlige uttrykk, eee..hvis du da ikke vil voldta alle sansene? :p ....så bare fortsett, det blir bedre for hver gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
har ikke noe særlig til budskap, det skal rett og slett bare være en slags blogg.

har prøvd meg ut med noen gråfarger og litt blått, men jeg har ikke fått til noe.

bare pøs på med forslag!

7415957[/snapback]

 

Prøv og formulere hvem du er og hvem du vil skal høre på deg, gjerne hva som er ditt hovedbudskap i tillegg. Hvis ikke blir siden bare en av mange som dessverre passer best i "sylinderarkivet". Jeg går da ut fra at du vil at "slitet" skal ende med oppmerksomhet fra seriøst interesserte...? :)

Lenke til kommentar

Er dette laget ved hjelp av css?

Isåfall skal det jo være lett å lage til ett bra design.

Dette var noe av det verste fargevalgene jeg har sett.

 

Du burde startet en side hvor du motiverer andre til å lage hjemmesider, ettersom det skal godt gjøres å gjøre det der verre.

 

Kanskje du kunne kontakte guiness og høre hva "rekorden" er der?

 

Foreslår at du konsentrerer deg skikkelig hardt om at det skal være behagelig å lese.

 

Svart tekst på hvit bakgrunn med stor kontrast er fryktelig ubehagelig.

Sider med grelle farger som popper ut av skjermen for å blø ut all tekst, samt leseren's øyner er ikke noe kult, med mindre du har tenkt deg en annen vinkling.

 

Nemlig at du heller lager ett galleri med fælt design. Jeg tror jeg du kunne gjort det skikkelig stort og sannsynligvis tjent forferdelig mye penger.

Tror jeg kunne godt tenkt meg å evt sponse deg om du fortsetter slik =)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
skjønner ikke helt hva du mener ... men, tenker du på sånt som, stille person?

isåfall. er en avslappet og fredfull person, ryddig.

7416095[/snapback]

 

Vet ikke om denne responsen var på mitt innspill...? Holder på og lage en forhåpentligvis seriøs hjemmeside selv. Jeg er amatør på det tekniske, men har fantasien sånn noenlunde. Siden kommer sannsynligvis til å koste noe sånt som 10-15000 kr. Benytter meg av profesjonelle rådgivere som har gitt innspillene som jeg leverer videre til deg, og det koster ikke deg fem øre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...