Feltherre Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hei sann Har et lite spørsmål her,jeg skal snart kjøpe meg en ny bærbar og er litt redd for å kjøpe en pc som blir for svak i lengden,og her kommmer da spørsmålet: Har jeg mulighet for å oppgrdere den bærbare pcen min seinere da tenker jeg først og fremst på minne og sånt,er dette mulig? Takker for alle svar Endret 1. desember 2006 av SirHenrik
Sawdaw^^ Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Hei sannHar et lite spørsmål her,jeg skal snart kjøpe meg en ny bærbar og er litt redd for å kjøpe en pc som blir for svak i lengden,og her kommmer da spørsmålet: Har jeg mulighet for å oppgrdere den bærbare pcen min seinere da tenker jeg først og fremst på minne og sånt,er dette mulig? Takker for alle svar 7402699[/snapback] Det enkle svaret er ja. Det avanserte svaret er at du eventuelt må levere den inn til der du kjøpte den \ annen servicesenter e.l. og få dem til å gjøre det for deg. Dette kan jo da ta tid og er du da totalt avhenging av å ha en pc............
el_cash Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Skifte av minne (RAM) og harddisk pleier stort sett å være ganske enkelt, bare å sku opp en skru eller to. Hvis du skal bytte andre deler av laptopen blir det fort verre - om ikke umulig.
Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 (endret) ja ,takk for svaret:det er en av disse bærbarene jeg har tenkt å kjøpe.Håper Asus har et service kontor her i landet. Endret 2. desember 2006 av SirHenrik
Jada-jada Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 ja ,takk for svaret:det er en av disse bærbarene jeg har tenkt å kjøpe.Håper Acer har et service kontor her i landet. 7406033[/snapback] Det er jo Asus produkter begge to så da spiller det neppe noe rolle om Acer har et service kontor i Norge... Acer har service kontor i Asker men Asus kjenner jeg ikke til.
Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 ja ,takk for svaret:det er en av disse bærbarene jeg har tenkt å kjøpe.Håper Acer har et service kontor her i landet. 7406033[/snapback] Det er jo Asus produkter begge to så da spiller det neppe noe rolle om Acer har et service kontor i Norge... Acer har service kontor i Asker men Asus kjenner jeg ikke til. 7406070[/snapback] Hehe,sa feil selvfølgelig mente jeg Asus.Blander de to merkene
el_cash Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Tror som sagt at du ikke skal tenke så mye på servicekontor. Hvis du klarer å holde en skrutrekker og skru rundt, burde mye være gjort. Er ikke særlig vanskelig å skifte ram eller hd.
Feltherre Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Tror som sagt at du ikke skal tenke så mye på servicekontor. Hvis du klarer å holde en skrutrekker og skru rundt, burde mye være gjort. Er ikke særlig vanskelig å skifte ram eller hd. 7406418[/snapback] Ja,jeg tror ikke at det blir aktuelt med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå