Gå til innhold

Oppgradering av bærbar

Feltherre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei sann

Har et lite spørsmål her,jeg skal snart kjøpe meg en ny bærbar og er litt redd for å kjøpe en pc som blir for svak i lengden,og her kommmer da spørsmålet:

Har jeg mulighet for å oppgrdere den bærbare pcen min seinere da tenker jeg først og fremst på minne og sånt,er dette mulig?

Takker for alle svar

Endret av SirHenrik
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei sann

Har et lite spørsmål her,jeg skal snart kjøpe meg en ny bærbar og er litt redd for å kjøpe en pc som blir for svak i lengden,og her kommmer da spørsmålet:

Har jeg mulighet for å oppgrdere den bærbare pcen min seinere da tenker jeg først og fremst på minne og sånt,er dette mulig?

Takker for alle svar

7402699[/snapback]

Det enkle svaret er ja.

Det avanserte svaret er at du eventuelt må levere den inn til der du kjøpte den \ annen servicesenter e.l. og få dem til å gjøre det for deg. Dette kan jo da ta tid og er du da totalt avhenging av å ha en pc............

Skrevet

Skifte av minne (RAM) og harddisk pleier stort sett å være ganske enkelt, bare å sku opp en skru eller to. Hvis du skal bytte andre deler av laptopen blir det fort verre - om ikke umulig.

Skrevet
ja ,takk for svaret:det er en av disse bærbarene jeg har tenkt å kjøpe.Håper Acer har et service kontor her i landet.

7406033[/snapback]

Det er jo Asus produkter begge to så da spiller det neppe noe rolle om Acer har et service kontor i Norge... Acer har service kontor i Asker men Asus kjenner jeg ikke til.

7406070[/snapback]

Hehe,sa feil selvfølgelig mente jeg Asus.Blander de to merkene :D

Skrevet

Tror som sagt at du ikke skal tenke så mye på servicekontor. Hvis du klarer å holde en skrutrekker og skru rundt, burde mye være gjort. Er ikke særlig vanskelig å skifte ram eller hd. :)

Skrevet
Tror som sagt at du ikke skal tenke så mye på servicekontor. Hvis du klarer å holde en skrutrekker og skru rundt, burde mye være gjort. Er ikke særlig vanskelig å skifte ram eller hd.  :)

7406418[/snapback]

Ja,jeg tror ikke at det blir aktuelt med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...