Steelz Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Vil disse spillene som kun er sagt kommer til konsoll kanskje komme på PC senere? Tenker oxo på L.A. Noire. Unfair i tilfellet:/ Da må jeg kjøpe meg PS3... Edit: Ikke GTA3 i emnet nei... Endret 1. desember 2006 av Apple Ståle
Sirius Cobra Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 ...gta3 har da vært på pc i et par år allerede, var alltid sagt at den skulle komme på pc også.
Steelz Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 ...gta3 har da vært på pc i et par år allerede, var alltid sagt at den skulle komme på pc også. 7402435[/snapback] Pardon, GTA IV
ttt Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Reknar med at GTA IV kjem på PC etterkvart. Blir vel ca 6 mnd. etter at det kjem på konsoll. Er vel sånn det har vore med dei siste GTA spela. Når det gjeld Bully tviler eg litt på at det kjem til PC. Kan ikkje hugse å ha lest noko om det i alle fall. edit. Må vel leike litt moderator og. Dette er eit relativt konkret spørsmål som ikkje krev ein diskusjon for å få svar på. Tråden høyrer derfor heime under "Spørsmål og svar". Tråden flyttast dit. Endret 1. desember 2006 av ttt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå