pcsuper Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) I går så klikka pcen helt, og jeg måtte formatere. Men jeg hadde noe regnskap og sånt på min bærbare pc Og jeg lurer på om det er mulig å få det tilbake på en eller anna måte ? Endret 1. desember 2006 av pcsuper
V-by Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 hvis du hadde alt på en partisjon, kan du nok være passe fucka nå...
pcsuper Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 hvis du hadde alt på en partisjon, kan du nok være passe fucka nå... 7400079[/snapback] ja alt lå på samme, men jeg har hørt om noe program som kan fikse det. Men jeg vet ikke hvilke
IP Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Søker du etter harddisk recovery software på google får du et utall treff. Prøv File Scavenger (http://www.quetek.com/prod02.htm). Neste gang du sliter med OS'et og vil ta vare på data, ikke formater! Man kan utmerket godt intallere OS på nytt UTEN å formatere! Lykke til, IP
pcsuper Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 okei, det var bare det at den kom ikke fram til Windows skjermen, den stoppa rett etter bios. Men takk ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå