Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med Bryce? e.l.

Sti9nsky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du erfaring med Bryce? Jeg har testet ut litt i versjon 4, men nå lurer jeg på om jeg skal koste på meg å kjøpe den nyeste versjonen.

Er det noen andre 3D programmer som er bedre til nogenlunde samme pris, som er fine å lage 3D-animasjoner f.eks? Jeg ser at DAZ3d siden har masse billig ekstra komponenter som er ganske fine, da det finnes mange artister der ute som bidrar med sitt. Jeg har fulgt med lenge på sidene deres ...

Jeg kan ikke ha piratkopi av slike programmer, da produktene mine blir brukt.

Har noen en link til noen kule sider med fete 3D-podukter? (billige men bra)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et gamlere Bryce 3D for leeenge siden.. visst det har vært like mye utvikling der som det har vært i resten av it verden, lover det bra... syntes det gamle programmet funket som bare juling..

Skrevet

GeirGrusom.

Hmmm ... skal sjekke det ut. 1000 takk for tips.

VArgaz. Jeg var veldig fornøyd med 4.0 versjonen som var en gratis nedlasting i fjor vinter på sidene deres. Når jeg begynte å få kontroll på alle figurer og lært meg hvordan lime sammen og gruppere ble det mye lettere. Eneste som er litt kjipt er at jeg ønsker å snekre sammen en del ting som er så J*** knotete å sette sammen, men det er fordi jeg har litt lett for å kjøre ting litt vanskeligere for meg selv. (les: kompleks)

Vet dere om programmer som er billig/gratis til å lage spill med?

Noe alla program som ble med i HalfLife?

Hadde vært kult å lage små spill/scener som repertoar ... :thumbup:

Skrevet
Blender3D er gratis, og veldig bra.

7399235[/snapback]

Har lasta ned, men ikke rukket å klikke meg rundt i det ...

Hva kan man gjøre med dette?

Hmmm ... "Game" på verktøylinja? Hva er det? Kan man lage spill og legge inn regler og AI osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...