Gå til innhold

tenk deg gta mexico:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenk deg å burne over til mexico med politiet i hælene med en NRG-500:D

Rockstar burde lage enda et spill hvor de integrerer mexico i;D

Eller hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nja... kan vel diskuteres, har mistet mer og mer smaken for gta... har tapt seg..

7399202[/snapback]

syns ikke det jeg....de burde bare ikke lage gedigne byer heller bare lage noen små og masse kule hus å gå inn i:D

Skrevet

Synes ikke at Total Overdose akkurat kan samenlignes med et "GTA Mexico.." Er jo bare en dårlig mix av GTA og Max Payne.

men helt enig at de burde konsentrere seg mer om detaljer (hus lignende) i stedet for svære byer...

• 4 uker senere...
Skrevet

:cool:

Det som hadde vert grise tøft var om det noen gang hadde kommet GTA Skandinavia... [som jeg tviler på kommer] Men hadde vert gøy da :D

hehe, hele scandinavia på en Kraftig maskin som kjørte digg grafikk... über grafikk

Kjøre Jagerfly fra norge over til danmark osv... dra en tur til Oslo, Bli kjent med Norge :!:

Skrevet

**** Flertalls unødvendige innlegg fjernet. ****

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Skrevet
:cool:

Det som hadde vert grise tøft var om det noen gang hadde kommet GTA Skandinavia... [som jeg tviler på kommer] Men hadde vert gøy da :D

hehe, hele scandinavia på en Kraftig maskin som kjørte digg grafikk... über grafikk

Kjøre Jagerfly fra norge over til danmark osv... dra en tur til Oslo, Bli kjent med Norge  :!:

7583213[/snapback]

GTA Norway da, så kunne de andre landene heller vært booster packs for de som evt. ville ha de å :!:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...