Lampeskjermen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg har akkurat fått head of broodlord, noen her som har completed Q linjen som kan hjelpe meg litt?
Cannabiskopen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Serveren din har ikke åpnet AQ enda? Du er på Ravencrest ja Du kan ikke complete quest chainen for den leder til åpningen av AQ. Endret 30. november 2006 av BadBeer
Spr0cket Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 det questet er tilgj også etter aq. for rep med brood.
Gnurk Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Questen kan fint fullføres - med en liten forskjell; kun førstemann på hver server får legendary mount, alle andre kan slite livet av seg gjennom en altfor lang quest-chain, som gir div. rewards, siste rewards er: Treasure of the Timeless One Edit: Personlig ville jeg aldri tatt meg bryet med å fullføre lenger enn at jeg får recipe på Dirge's Kickin' Chimaerok Chops, og knapt nok det; gjorde første trinn for 3 måneder siden - og har ikke orka mer bugs i Silithus siden jeg gjorde combat-quests der for å skaffe meg Earthstrike Endret 1. desember 2006 av Gnurk
John Keats Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Gjør det du gidder på den gøyalt tidsfordriv..
Loeve Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Du får også en god del penger av å fullføre questene
Lampeskjermen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Og litt rep med brood of nozdurmo, btw den recipien blir den soulbound? @0 in cocking skill. Og seff vil jeg ha den daggeren fra siste quest, fin fin den
Loeve Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Nei, den er ikke soulbound. Den selger for 4-500g på AH hos oss.
JoeDohn Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg MÅÅÅ bare kverulere siden ingen har retta på det ennå; man trengte faktisk ikke være førstemann til å fullføre chainen for å få legendary mount, men man måtte fullføre den innen ti timer etter første innlevering. Forøvring vil jeg ønske deg lykke til med en kjempelang og kjempemorsom quest chain som du antakelig aldri får fullført på grunn av at det er utrolig vanskelig å få nok andre til å gidde og hjelpe deg når det trengs.
-=Toasted=- Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har igjen og ta den grønne sharden nå så er jeg ferdig med questet. Vil nok ikke anbefale deg og begynne på det her med mindre du er forberedt på og bruke endel gull og veeeldig mye tid på det.. Quest rewards er ikke så voldsomt bra egentlig.. Selv gjør jeg det bare for og ha gjort det, og for og bytte ut offhand sverdet mitt til slutt Endret 2. desember 2006 av -=Toasted=-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå