Gå til innhold

Cs Source starter ikke på Dell Latitude D620?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dama mi har en helt ny Dell Latitude D620.

specs:

CPU: Intel Centrino Duo T2400 1,83Ghz

Ram: 1024 mb ram

HD: 5400 rpm 60 GB

Grafikk Kort: Mobile Intel 945GM Express Chipset Family

Jeg synes det er rart at ikke denne pc'n takler Cs Source for noen av mine venner som har 2-3 gammle bærbarer med ATI radeon 9200 driver cs source.

Hun fikk denne pc'n i August.

Spillet starter, ser den bakrunns bildet og loading, og så svart skjærm, hvis jeg minimizer spillet og tar oppigjen, ser jeg menyen og bakruns bildet kjapt så svartkjørm.

Hva skylles dette og hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Hvor kjøpte dere bærbaren? VGS? Hvilken VGS? (bare nyskjerrig).

Men nå er ikke dette en gaming PC.

Skjermkortet suger maks til spilling, men jeg regner med du har satt alle instillingene i bånn?

Jeg regner med at selv det vil bli litt tøft for den bærbaren, men det burde vel ikke reagere på den måten som du forklarer.

Skrevet

Altså, denne pc'n blir leaset fra Leksvik VGS. Vet den suger veldig masse, men har ikke muligheten til å sette instillingene i bånn, for jeg får meg ikke inn på options en gang. Men den burde funke, eller at det har startet.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du må gå på "Properties" for CSS, og velge "Set launch options...", og i det feltet som kommer opp må du skrive

-dxlevel 70

Da kjører man CSS som et DX 7-spill, som er det eneste som fungerer på 945GM (i min erfaring).

I stresstesten får jeg 55 fps, men i spillet så faller dette ned til 10 fps. Jeg googler etter en forklaring/løsning, men finner ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...